Zamknij

LinkedIn Local Toruń

LinkedIn Local Toruń
  • czwartek 13 marca, 17:30
  • 13.03.2025
  • Loft79
  • 60,02
LinkedIn Local Toruń: spotkanie poświęcone marketingowi B2B już 13 marca





Już w najbliższy czwartek, 13 marca, odbędzie się trzynasta edycja spotkania społeczności LinkedIn Local Toruń. Tematem przewodnim wydarzenia będzie marketing B2B – od strategii, przez tworzenie treści, po zwiększanie widoczności w sieci.



LinkedIn Local to światowa inicjatywa, której celem jest przenoszenie wirtualnych kontaktów do świata rzeczywistego i budowanie autentycznych relacji biznesowych.



Toruńska edycja, organizowana przez Annę Romanowską, przyciąga przedsiębiorców, specjalistów marketingu oraz osoby zainteresowane rozwojem zawodowym.



Program wydarzenia:



Podczas spotkania uczestnicy wysłuchają dwóch merytorycznych prelekcji. Mateusz Mucharski, doświadczony profesjonalista w obszarze sprzedaży i marketingu, obecnie pełniący rolę Business Managera w firmie IT, przedstawi temat "Strategia B2B, czyli jak marketingiem nie wyjść z siebie i z biznesu!".



Z kolei Joanna Cieślak-Ospalska, trenerka specjalizująca się w tematyce LinkedIn i budowania marki osobistej, autorka podcastu "Marka Eksperta Online", poprowadzi wystąpienie pt. "Jak tworzyć treści, które budują Twój autorytet".



Istotnym elementem wydarzenia będzie również moderowany networking, który poprowadzi Magdalena Czubaszek-Nowaczyk, trenerka i coach specjalizująca się w rozwijaniu potencjału innych osób.



O organizatorce:



Anna Romanowska, organizatorka LinkedIn Local Toruń, to doświadczona marketingowiec z ponad 8-letnim stażem. Ma na swoim koncie organizację ponad 35 wydarzeń, w których uczestniczyło łącznie ponad 2000 osób. Od 2018 roku popularyzuje LinkedIn wśród lokalnej społeczności, działając jako łącznik biznesowy i wspierając przedsiębiorców w nawiązywaniu wartościowych kontaktów.



Dla kogo jest LinkedIn Local?



Wydarzenia LinkedIn Local skierowane są przede wszystkim do przedsiębiorców, osób chcących wykorzystać potencjał LinkedIn w swojej pracy lub karierze, a także wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu, sprzedaży, mediów społecznościowych czy personal brandingu. To doskonała okazja do poszerzenia wiedzy oraz nawiązania nowych, wartościowych relacji biznesowych.