Kilka dni temu otrzymaliśmy zgłoszenie, że jeden z pracowników POLOmarketu przy ul. Konstytucji 3 Maja został zarażony koronawirusem. Sklep przez pewien, niedługi czas zmagał się z drobnymi problemami kadrowymi. Poniżej prezentujemy stanowisko biura prasowego sieci POLOmarket.
W środę 22 kwietnia br. od naszego pracownika przebywającego na urlopie od 15 kwietnia br., otrzymaliśmy informację o pozytywnym wyniku testu na koronawirusa. Zgodnie z instrukcjami Sanepidu w Toruniu, w nocy z 22 na 23 kwietnia, przez profesjonalną firmę została przeprowadzona dezynfekcja całego sklepu. Kolejnego dnia, tj. 23 kwietnia br., sklep został otwarty i obsadzony załogą, która nie miała kontaktu z zakażonym pracownikiem. Skrócone godziny pracy wynikały z tego, że nie udało się nam skompletować odpowiedniej liczby osób do pracy w standardowych godzinach otwarcia.
Jednocześnie informujemy, że Sanepid w Toruniu objął nadzorem wszystkich pracowników sklepu, którzy mieli kontakt z zakażonym pracownikiem. Część z nich została skierowana na kwarantannę, a jednocześnie pobrano od nich wymazy celem badań. Za zgodą Sanepidu w Toruniu od piątku 24 kwietnia br. sklep funkcjonuje w standardowych godzinach pracy, a zakupy w nim są bezpieczne.
W trosce o zdrowie Klientów i Pracowników Sieci POLOmarket, robimy wszystko co w naszej mocy, stosując się do zaleceń służb sanitarno-epidemiologicznych oraz wprowadzając w uzupełnieniu dodatkowe nadzwyczajne środki ochrony przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Jako jedna z pierwszych sieci, już w połowie marca, przy wszystkich stanowiskach kasowych i przy ladach mięsnych wyznaczyliśmy strefy bezpieczeństwa, a chwilę później zamontowaliśmy przegrody z pleksi oddzielające klientów od kasjerów. Wszyscy nasi pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni oraz wyposażeni w jednorazowe rękawiczki i środki do dezynfekcji zarówno stanowisk pracy, jak i osobistej. Dla dodatkowej ochrony osobistej nasi pracownicy zostali wyposażeni w przyłbice ochronne oraz maseczki. Sklepy zostały także poinstruowane o konieczności zwracania uwagi wszystkim osobom z objawami kaszlu i kataru o obowiązku zachowania zasad bezpieczeństwa, w tym zakrywania chusteczką lub łokciem, noszenia maseczki, a także o obowiązku zachowania bezpiecznych odległości między Klientami.
Ponadto we wszystkich sklepach należących do sieci POLOmarket regularnie w postaci komunikatów dźwiękowych i wideo pojawiają się informacje nt. zachowania się w tej nadzwyczajnej sytuacji. Przypominamy naszym Klientom m.in. o konieczności zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości względem siebie, obowiązku wykorzystywania rękawiczek jednorazowych w trakcie zakupów, rekomendujemy także płatności bezgotówkowe – kartami i telefonami komórkowymi, jako metody szybsze i bardziej bezpiecznej. Dodatkowo zaopatrujemy sklepy w specjalne instrukcje dla Klientów i Pracowników w formie papierowej, tj. plakaty, ulotki.
W ubiegłym tygodniu wykorzystując naszą aplikację mobilną uruchomiliśmy e-sklep w modelu click&collect. Z usługi „zamawiaj w aplikacji i odbieraj w sklepie” mogą korzystać Klienci we wszystkich ponad 280 sklepach naszej sieci w całej Polsce, w tym także oczywiście w Toruniu. Użytkownicy aplikacji mają możliwość bezpiecznego i wygodnego dokonania zakupów wszystkich kategorii asortymentowych. Istotny wpływ tego rozwiązania na poprawę bezpieczeństwa zakupów wynika przede wszystkim z ograniczenia ilości Klientów oraz czasu ich przebywania na Sali sprzedaży.
Sieć POLOmarket na bieżąco śledzi rozwój wydarzeń i rekomendacje właściwych służb na wypadek konieczności podjęcia dalszych działań. Wdrożyliśmy także szereg procedur zabezpieczających przed rozprzestrzenianiem koronawirusa w swoich centrach logistycznych.
Wierzymy, że wspólne stosowanie się do zaleceń służb sanitarno-epidemiologicznych pomoże nam zachować zdrowie. Sieć POLOmarket na bieżąco śledzi rozwój wydarzeń i rekomendacje właściwych służb na wypadek konieczności podjęcia dalszych działań.
[ALERT]1588141808836[/ALERT]
W.G.09:07, 01.05.2020
Właśnie w tym sklepie brak rekawiczek Klienci zakładają na ręce worki, które oczywiście spadają. Nie ma płynu do dezynfekcji. Taki efekt.
Hi hi 09:34, 01.05.2020
Chwilowe braki przecież polo placi najniższa krajową i na straży każdego obiektu stoi sskierownik. Który gania ludzi aby w 2 zrobiły to co w 5. Reklamy w radiu o polskiej marce dodają charakter polskich przedsiębiorstw na dla niemieckich i portugalskich. Czyli drogo w sklepie mało personelu i za połowę pensji w stonce. Dobre bo polskie hi hi
Ciekawski09:37, 01.05.2020
W polo marketach jest opcja zakupu przez internet i odbioru gotowych w sklepie. Skoro w polo jedna osoba siedzi na kasie wyklada nabiał przebiera warzywa odbiera towar i sprząta pod sklepem to kto to przygotowuję bo nie wierzę że widzowie.
Ww12:32, 01.05.2020
Jak kwarantanna? W piątek(24.04) już cała stara załoga była na stanowisku pracy. Normalnie poruszali się po ulicach i to nawet już w czwartek (23.04.)
Xx14:01, 01.05.2020
Załoga była podzielona na zmiany bo tak robią wszyscy
Ani14:50, 02.05.2020
Robiłam tam często zakupy...
Anonim18:10, 02.05.2020
Bujda na kółkach, jedno wielkie kłamstwo .... czego sie nie robi dla kasy. Pracownicy z podejrzeniem cały czas pracowali , bo przecież sklep miał by wielkie straty . Kpina nic więcej. !!!!
1 0
Dokładnie to samo napisałem wczoraj o Lidlu na Szosie Chełmińskiej - brak rękawiczek jednorazowych tylko worki foliowe...Załóż to na ręce i spróbuj zrobić zakupy - powodzenia.A jest wyraźnie powiedziane że to sklep ma zapewnić rękawiczki jednorazowe.