Zamknij
10:03, 27.03.2020

W Biedronkach przy kasach pojawiły się specjalne pleksi oddzielające kasjerki od klientów. Pracownicy sklepów zostali wyposażeni również w maseczki.

Okazuje się jednak, że nie we wszystkich.

- Niestety nie wszystkie Biedronki takie zabezpieczenia mają. Na Olsztyńskiej brak osłon na kasach, brak kontroli, ile osób jest w sklepie. Pracownicy też nie mają maseczek. Są widocznie sklepy ważne i ważniejsze - przyznaje jedna z Czytelniczek. 

Jak wygląda sytuacja na Waszych osiedlach? 

[ALERT]1585301747830[/ALERT]

Jeżeli Twój wizerunek przypadkowo znalazł się na tych fotografiach, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]

komentarz(14)

Klient Klient

7 0

To dlaczego w gniewkowie biedronce niema jeszcze takich plesi.i reszty.ochrony..przed wirusem.👎 10:57, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdekEdek

0 1

Dokładnie zero .odpowiedzialności.natym sklepie w gniewkowie ktoś to zgłasza.i nic nierobi jak żyć a
O pracy tam to nie wspolczuje .paniom.😭 11:01, 27.03.2020


reo

Klient Klient

4 1

Szkoda mi tych pracowników a maseczki kupują sobie same firma nic im nie daje. 14:51, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IkaIka

10 2

Czy w Polsce nie ma innych sklepów jak biedronka i lidl ? Wszędzie tylko biedronka to,lidl tamto a polska marka Polo Market jest znakomicie przygotowana na sytuację dzisiejszą i towaru nie brakuje . 17:24, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwuniaEwunia

9 0

Szyby są fakt ale kasjerki durne niektóre, nie poczeka taka aż człowiek zakupy spakuje i pójdzie tylkokasuje nastepna osobę a ta się pcha na człowieka !wiec chyba szkoleń brak! 21:51, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarasMaras

0 0

Cieszmy się że te kasjerki są w pracy... 17:08, 28.03.2020


KlientKlient

5 1

Niestety to jest smutne że biedronka taka firma A na samym początku epidemii dała dupy i pokazala że pracownik nic nie znaczy dla firmy.Czytam nie jeden artykuł co to biedronka nie zrobiła dla pracowników Ale to tylko kłamstwa.Te kasjerka nie mają łatwo A jeszcze tak je traktować wstyd.Ta sprawa powinna być rozpowszechniona ponieważ myślę że taka firma powinna dac z siebie wszystko w takiej sytuacji no ale cóż.Dla mnie szkoda słów 22:28, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BiedronkaBiedronka

2 1

W niektórych marketach pracownicy sami,własnoręcznie zrobili sobie zabespieczenia,typu pleksa na kasie.Maseczki?Jakie maseczki.Też kupione za swoje pieniążki.Obiecane premie.Cóż jest 500 zł brutto w stosunku do zagrożenia. 07:56, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasjerkaKasjerka

6 5

Brak szkoleń? To co pani pisze jest żenujące. Kasjerka musi szybko kasować bo jest z tego rozliczana. Widać myślenie boli. A durna to jest pani pisząc swoje wypowiedzi. Polecam zmianę sklepu albo wogole nie wychodzić z domu. 08:27, 28.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Daqere Daqere

1 0

No cóż ja się zgadzam że brak szkoleń. W naszej biedronce kasjerka czeka aż klient zapakuje zakupy. Wręcz Panie upominają o zachowywanie postępów, i mówią że takie dostały wytyczne. 09:51, 28.03.2020


SebaporSebapor

6 0

Idźcie do Auchan w Copernicusie. Duża część nie wie że jest otwarty pomimo zamkniętej galerii więc są pustki ( w przeciwieństwie do tego na Grudziadzkiej). Plyn dezynfekujacy na wejściu - ochrona pilnuje żeby każdy użył przed wejściem na salę sprzedaży, dla każdego klienta jednorazowe rękawiczki, osoba przydzielona do ciągłego odkazania koszy zakupowych, kasy zasłonięte pleksi, kasjerki nie zaczynają skanowac kolejnej osoby dopóki nie spakujesz zakupów i nie odejdziesz od kasy. Profeska
10:22, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

0 0

brawo dla jelopa ktory robil tez zdjecia oraz dla tego co je wstawil na strone, nie pokazuja w sumie zadnej tresci, clickbajt 21:40, 28.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Klient Klient

0 0

Co z tego że są pleksy skoro od strony co klient pakuję niema. Zamknięcie sklepu w dzień super, ale co z tego skoro zmiana ranna przychodzi po południu na zakupy i robi sobie pogaduszki z koleżankami z drugiej zmiany. Więc super ze jednak jest coś robione dla zabezpieczenia ale przykre że bez głowy. 08:05, 31.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtosKtos

0 0

Szkoda ze te pleksi nic nie daja...sa zalozone nie w tym miejscu. Klijent aby sie spakowac musi stanac w miejscu w ktorym nie ma pleksi i wtedy jest 100 pytan do...to jest pic na wode😔 04:28, 04.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz