Zamknij
REKLAMA

Influencerzy w parze z toruńskim biznesem. Poznaj Lokalnie Lojalne firmy!

00:01, 02.04.2021 | .

Aktywna obecność firmy w social media to najlepsza i najskuteczniejsza droga pozyskiwania klientów w tych trudnych, pandemicznych czasach. Zobacz pierwsze 12 firm, które biorą udział w plebiscycie "Lokalnie Lojalni" i poznaj wszystkich jurorów!

Jakie toruńskie firmy przetrwały lockdown? Co warto zobaczyć w Toruniu i z czyich usług skorzystać?

Plebiscyt Lokalnie Lojalni powstał z potrzeby przedstawienia odpowiedzi na te pytania oraz z chęci wsparcia rodzimych toruńskich przedsiębiorstw! 

To otwarcie firm na na nowoczesne kanały promocji, możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych, kampania reklamowa w mediach społecznościowych oraz na popularnym lokalnym portalu internetowym - Dzień Dobry Toruń.

Toruńskie firmy podejmą współpracę z wybitnymi specjalistami w swoich dziedzinach, którzy zrecenzują towary i usługi, a ich oceny trafią wprost do setek tysięcy śledzących ich użytkowników. To gwarantowana reklama z rewelacyjnym zasięgiem i dotarciem wprost do potencjalnego klienta. 

[ZT]32111[/ZT]

Jakie firmy już dołączyły do projektu?

W Plebiscycie są już Toruńscy i Bydgoscy Partacze. To miejsce na toruńskiej starówce, w którym poznajemy Toruń wieku XVI oraz XVII, kiedy kwitło kupiectwo, handel oraz partactwo. Uczestnicy biorą udział w warsztatach historycznych próbując zdobyć zaszczytny tytuł partacza.

Family Diving - czyli nurkowanie dla każdego. To zajęcia dla osób rozpoczynających przygodę z podwodnym światem jak i już zaawansowanych nurków, chcących podwyższać swoje dotychczasowe kwalifikacje. 

 Bardzo nam miło, że zostaliśmy nominowani do plebiscytu Lokalnie Lojalni organizowanego w naszym regionie. To, że Szkoła Nurkowania Family Diving bierze udział w pierwszej edycji takiego projektu jest dla nas dodatkowym wyróżnieniem. Lokalnie Lojalni jest ciekawą formą reklamy i zaprezentowania się na rynku wielu atrakcyjnych firm regionu, co przyniesie korzyści dla firm jak i również dla mieszkańców, którzy czasami nie mieli pojęcia o ich istnieniu

- mówi właściciel Family Diving, Tomasz Góralski. 

Swoje auta w ręce jurorów odda firma Dynamic Motors wchodząca w skład autoryzowanej sieci dealerskiej BMW, której firmowe salony znajdziecie w Bydgoszczy, Toruniu i Płocku. Niebawem przetestujemy ich najnowsze fury. 

W gronie Lokalnie Lojalnych jest także Akademia W-U-K, czyli miejsce, w którym wiedzę przekuwamy w praktyczne umiejętności. To społeczność osób poszukujących wiedzy, doskonalących umiejętności i dbających o wysokie kompetencje. 

Tkaniny we wnętrzu domu i mieszkania? Firany, zasłony, rolety, a także narzuty, poduszki, obrus czy tapicerka na meble? Tylko od Creazioni Toruń - kolejnej firmy, która dołączyła do Lokalnie Lojalnych. 

Nasi influencerzy sprawdzą także toruńską sieć supermarketów Torimpex. Tam zwrócimy uwagę na wyposażenie sklepowych półek, obsługę, a także czas jaki musimy poświęcić zrobienie zakupów! 

Nasi jurorzy odwiedzą także RepublikaPark, czyli jedyny w województwie kujawsko-pomorskim profesjonalny skatepark pod dachem. Zaliczą 750 m2 powierzchni do jeżdżenia, strefę chillout, wpadną do salki urodzinowej, a na koniec na antresolę z widokiem na skatepark.

W Pałacu Romantycznym możesz spędzić czas korzystając ze strefy SPA, basenu, kortów tenisowych i restauracji. Jak wypoczywa się w tym miejscu? Nasi jurorzy z pewnością wyczerpująco zdadzą relację ze swojego pobytu w tym miejscu. 

Ponadto przetestują ubrania dostępne w sklepie UomoPiù i sprawdzą, czy wszystko, czego potrzeba do budowy domu znajdziesz w hurtowni materiałów budowlanych "MAT-BUD".

Lokalnie Lojalni to bardzo fajna inicjatywa, aby poznać i wspierać nasze lokalne firmy i dlatego oczywiście bierzemy udział. Myślę, że dla nas jest to też dobra okazja, aby zaprezentować nasze produkty i usługi dla osób, które jeszcze do nas nie dotarły, a przy waszej pomocy może być to możliwe

- mówi Małgorzata Motkowska, właścicielka butiku Uomo Piu.

Do grona uczestników plebiscytu dołączyła także Szkoła nauki jazdy Asmajer, w której możesz doskonalić technikę jazdy oraz zdobyć nowe uprawnienia kategorii B,C,C+E.

Jurorzy sprawdzą także ofertę napojów bezalkoholowych firmy Henkell & CO

Jesteś przedsiębiorcą z Torunia lub okolic i chciałbyś pochwalić się swoim produktem lub usługą na lokalnym rynku? Do udziału w Lokalnie Lojalnych swoją firmę możesz zgłosić jeszcze tylko przez kilka dni. 

Udział w plebiscycie jest płatny, ale koszt rozkłada się na trzy konkursowe miesiące (kwiecień-czerwiec). Biorąc pod uwagę wielopoziomowy pakiet świadczeń, jakie otrzyma firma biorąc udział w plebiscycie Lokalnie Lojalni, a także liczbę potencjalnych klientów do których dotrze reklama jest to znakomita lokata.  

Dzięki akcji LOKALNIE LOJALNI zwiększysz świadomość marki, dzięki rekomendacjom wzrost zaufania do twojego produktu/usługi poszybuje w górę, a także dotrzesz do nowej grupy klientów. 

Swoją firmę możesz zgłosić TUTAJ

Kto będzie oceniał produkty w plebiscycie LOKALNIE LOJALNI? 

Do grona jurorów dołączył Michał Gimiński - zna go każdy bywalec toruńskich klubów. DJ Mike G od 2009 roku przemierza Polskę i gra w najlepszych klubach. Od 2020 roku związany z projektem PiliPili Zanzibar. Jest także współtwórcą pierwszego radia o tematyce podróżniczej czyli PiliPili Radio. Ponadto jest laureatem toruńskiego plebiscytu w kategorii „DJ - Toruńskie Gwiazdy” oraz wieloletnim współorganizatorem Toruńskich Juwenaliów.

Kolejną jurorką jest Sara Pach - rodowita torunianka, wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, która podbija serca publiczności swoją otwartością. W świadomości szerszej publiczności Sara zaistniała po nagraniu utworu „Niepodzielni” wspólnie ze znanym raperem MEZO. Obecnie prowadzi prace nad swoją debiutancką płytą, do której sama napisała teksty i skomponowała muzykę.

Do drużyny Lokalnie Lojalnych dołączyła także właścicielka jednej z najlepszych toruńskich kwiaciarni - Klaudia Klamann-Kuchnicka. Obecnie może pochwalić się 12-letnim doświadczeniem w prowadzeniu własnego biznesu, specjalizując się we florystyce ślubnej i nie tylko! Klaudia ma na swoim koncie również inne osiągnięcia - tytuł miss ziemi toruńskiej 2005, II vice miss ziemi toruńsko-włocławskiej 2007, finalistka miss Polski 2007.

W gronie dziesięciu oceniających będzie jedna z najpopularniejszych trenerek personalnych w Toruniu - Karolina Mieszała, a także Krzysztof Elsner - wychowanek toruńskiego Pomorzanina, reprezentant Polski w futsalu i piłce sześcioosobowej. 

Elegancję, szyk i piękno do konkursu wprowadzi stylistka i pasjonatka mody - Anna Deperas-Lipińska. Siłę i energię - sportowiec dekady w województwie kujawsko-pomorskim - Radosław Smyk. Toruński kulturysta to wielokrotny medalista mistrzostw Polski, wicemistrz Europy, a także podwójny złoty medalista w Pucharze Świata we włoskim Rimini. 

Produkty i usługi firm oceniać będzie także specjalistka budowania reputacji - zarówno osobistej, jak i korporacyjnej Ewa Wilmanowicz. Wilmanowicz jest członkinią i ekspertką takich organizacji jak Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Klub France Pologne, SPM Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców i Instytut Badań Gospodarczych.

Dlaczego zdecydowała się dołączyć do Lokalnie Lojalnych? 

 Rok nowej normalności, w której wszyscy staramy się odnaleźć to wyzwanie dla firm z wielu branż. Jedną ze strategii działania jest łączenie sił między firmami, współpraca i lojalność wobec lokalnych przedsiębiorców. Cieszę się, że do akcji dołączyły firmy, które od lat angażują się społecznie, wspierają potrzebujących, wydarzenia sportowe i kulturalne Torunia oraz firmy, które stawiają na jakość i rzetelną obsługę klienta. To właśnie filary budowania reputacji przedsiębiorstwa, którą zajmuję się na co dzień. W czasie akcji skupię się właśnie na pokazywaniu z czego wynika renoma uczestników akcji, by z jednej strony promować i docenić ich działania, a z drugiej strony dostarczyć inspiracji obserwatorom plebiscytu

- mówi doradca ds. reputacji, Ewa Wilmanowicz. 

Z Lokalnie Lojalnymi współpracować będzie także wielokrotna laureatka konkursów piękności, modelka i fotomodelka - Sandra Muzalewska. Torunianka w przeszłości była I vice Miss Kujaw i Pomorza 2014 oraz finalistką Miss Polski 2014. Obecnie zajmuje się projektowaniem ubrań i realizacją produkcji na indywidualne zamówienia. 

Ostatnim jurorem będzie znany aktor teatralny, filmowy i telewizyjny - Mateusz Burdach związany m.in. z Teatrem Syrena, Teatrem Muzycznym w Toruniu i Teatrem Królewskim w Warszawie. Widzowie znają go z najnowszej produkcji TVN - serialu "Szadź", grał również w serialach "Korona Królów" i "Wojenne Dziewczyny". We wrześniu dołączył do stałej obsady serialu "Barwy Szczęścia", gdzie wciela się w rolę Sergiusza.

Na co aktor zwróci uwagę podczas oceniania toruńskich firm? 

 Na zaproszenie do projektu Lokalnie Lojalni zareagowałem bardzo entuzjastycznie. W role jurora, nie będę wcielał się pierwszy raz. Byłem kilkukrotnie w jury konkursów recytatorskich. Natomiast ta formuła plebiscytu to zupełnie coś innego, innowacyjnego i sądzę że wielu torunian pozytywnie zaskocz. Na moje rekomendacje z pewnością wpłyną: relacja z klientem, estetyka, jakość usługi, przekaz medialny i kompetencje obsługi. Myślę, że będzie to dla nas wszystkim: firm oraz jurorów owocny czas w social mediach, który później zaprocentuje. Wsparcie lokalnych usług, w tych czasach jest szczególnie istotne.

- tłumaczy Mateusz Burdach. 

Chcesz wiedzieć więcej i zawsze być na bieżąco? Polub social media LOKALNIE LOJALNYCH

Organizatorem plebiscytu jest K&K Krystoforski. Patronat medialny nad akcją objął portal Dzień Dobry Toruń, patronat biznesowy nad akcją objęła Wyższa Szkoła Bankowa. Honorowym partnerem plebiscytu jest natomiast Fundacja Jumper.  Akcja cieszy się dużą popularnością i wciąż trwają rozmowy z kolejnymi instytucjami, które widzą duży potencjał i chcą zaangażować się w projekt.

(mat. we współpr. z Lokladnie Lojalni)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%