Carrefour przy ul. Olsztyńskiej wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rusza z akcją zakupów na telefon. Wystarczy wysłać maila lub zadzwoń pod numer telefonu.
Całość polega na tym, że to klient zamawia drogą mailową lub telefonicznie zakupy, następnie sklep mu te zakupy przygotowuje, o czym jest poinformowany w komunikacie zwrotnym. Przyjeżdża później do Carrefoura, płaci za nie w Punkcie Obsługi Klienta i zabiera do domu.
Zakupy dotyczą asortymentu spożywczego, natomiast indywidualnie, jeżeli klient poprosi o produkty np. o folię aluminiową czy filtr do wody, to też to zamówienie zostanie zrealizowane.
- Na pewno nie będziemy realizować zakupów tekstylnych, alkoholu oraz wyrobów tytoniowych. Z akcją ruszyliśmy od środy i już w środę mieliśmy pierwsze 3 zamówienia. Nie mamy dowozu na telefon - informuje Robert Lorenc, dyrektor Carrefoura.
Dodatkowo na klientów sklepu czekają:
Warto również wspomnieć, że w piątek będą montowane na działach tradycyjnych (mięso,drób,wędliny,sery,ryby) specjalne ekrany ochronne oddzielające pracowników od klientów. Z kolei pieczywo produkowane na miejscu jest pakowane w folie.
G06:41, 28.03.2020
4 0
Toruń jest jednym z największych miast w Polsce, gdzie w sieciach nie można dokonywać zakupów przez internet i zamawiać do domu. Był kiedyś PiotriPaweł.... o ni ma. 06:41, 28.03.2020
obitakto robi13:23, 01.04.2020
0 0
juz widz wqrw ludzi ktorzy zrobili zamowienie dla kogos aten ktos ine odebrał.
czy nie mozna wprowadzic przedpalty?!!
tylko marnowac czas ludzi ktorzy moga robic cos innego?!
oj lorenc lorenc do sofji lorenz ci daleko 13:23, 01.04.2020