Do 26 czerwca 2023 r. do godz. 14:00 chętni mogą składać aplikacje na stanowisko prezesa zarządu Urbitor Sp. z o.o.
Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!
Wymagany zestaw dokumentów należy złożyć w sekretariacie spółki Urbitor: ul. Bolesława Chrobrego 105/107 w godzinach od 8:00–14:00, w zamkniętych kopertach zaadresowanych „Rada Nadzorcza Urbitor Sp. z o.o.” z dopiskiem „Nabór ofert na kandydata na stanowisko prezesa zarządu”.
O dopuszczeniu do dalszego postępowania oraz o zaproszeniu na rozmowy kwalifikacyjne, kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie.Przewidywany termin zakończenia postępowania naboru ofert to 15 lipca 2023 r.Oceny kandydatów dokonuje Zespół Doradczy, specjalnie w tym celu powołany przez Radę Nadzorczą spółki, dwuetapowo:
- etap pierwszy - ustalenie spełniania warunków formalnych, określonych w ogłoszeniu o naborze, na podstawie dostarczonych dokumentów (na tym etapie nie jest oceniana jakość przedłożonej koncepcji, wiedza o funkcjonowaniu Spółki oraz pozostałe umiejętności kandydata),
- etap drugi - rozmowa kwalifikacyjna.
Dopuszczalne są także dodatkowe rozmowy, mające na celu uzyskanie dodatkowych informacji oraz sprawdzenie wiedzy i umiejętności kandydata.
Kandydat powinien posiadać:
- niezbędne wykształcenie: wyższe uzyskane lub wykształcenie wyższe uzyskane za granicą uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie przepisów odrębnych; preferowane kierunki: prawo, ekonomia, organizacji i zarządzanie, gospodarka i zarządzanie publiczne, podyplomowe studia MBA lub w zakresie organizacji i zarządzania;
- niezbędny staż pracy: co najmniej 10-letni okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę lub świadczenia usług na podstawie innej umowy lub wykonywania działalności gospodarczej na własny rachunek; preferowany: staż na stanowiskach kierowniczych w spółkach prawa handlowego;
- niezbędne doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem jednostką organizacyjną i związane z zarządzaniem co najmniej 10-osobowym zespołem ludzkim: na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek
- niezbędna znajomość wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania spółek kapitałowych, ze szczególnym uwzględnieniem spółek kapitałowych z udziałem jednostek samorządu terytorialnego, w tym Kodeks spółek handlowych, o gospodarce komunalnej, a także ustaw: o podatkach i opłatach lokalnych, o cmentarzach i chowaniu zmarłych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks pracy, o związkach zawodowych oraz aktów prawa miejscowego właściwych dla zakresu działalności Spółki;
- niezbędny: dobry stan zdrowia;
- niezbędna: umiejętność zarządzania, w tym samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji, planowania oraz kierowania zespołem;
- preferowana: znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie komunikatywnym.
Wymagane jest także zaświadczenie o niekaralności. Kandydat powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych.
Zobacz także: