W największych polskich miastach pojawiły się banery z hasłem „#Torunisready”. Miasto jest przygotowane na ugoszczenie turystów z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych.
#CityWillWait to wspólna akcja promocyjna prowadzona przez polskie miasta, której ideą jest wzajemne promowanie atrakcji turystycznych w dobie kryzysu pandemicznego oraz pomoc dla branży turystycznej po kryzysie.
Akcja i działania promocyjne koncentrujące się głównie na promocji miast w sferze on-line mają za zadanie pokazanie piękna naszego kraju oraz jego walorów turystycznych. Inicjatorem akcji była Gdańska Organizacja Turystyczna, a od 20 kwietnia br. do akcji, poprzez Lokalną Organizację Turystyczną., dołączył Toruń pod hasłem #TorunWillWait. Obecnie w akcję włączyło się 12 miast polskich, o dużym potencjale turystycznym tj. : Gdańsk, Warszawa, Łodź, Poznań, Lublin, Olsztyn, Kielce, Szczecin, Opole, Kraków, Sopot, Gdynia oraz oczywiście Toruń.
W związku ze stopniowym odmrażaniem usług turystycznych w naszym kraju hasło akcji, od poniedziałku 18 maja 2020 r. zmieniło się na : #CityIsReady, a w przypadku Torunia #TorunIsReady.
Kampania jest obietnicą dla turystów, że miasta są przygotowane na ich ugoszczenie z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych. Akcja jest kontynuowana za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych organizacji turystycznych lokalnych, regionalnych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miejskich.
Urząd Miasta Torunia przygotował specjalnie dedykowany akcji spot promocyjny, który za pośrednictwem wyżej wskazanych kanałów promuje Toruń oraz fakt stopniowego powracania do tak oczekiwanej w branży turystycznej normalności.
W największych polskich miastach pojawiły się banery z hasłem „#Torunisready”. Miasto jest przygotowane na ugoszczenie turystów z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych.
#CityWillWait to wspólna akcja promocyjna prowadzona przez polskie miasta, której ideą jest wzajemne promowanie atrakcji turystycznych w dobie kryzysu pandemicznego oraz pomoc dla branży turystycznej po kryzysie.
Akcja i działania promocyjne koncentrujące się głównie na promocji miast w sferze on-line mają za zadanie pokazanie piękna naszego kraju oraz jego walorów turystycznych. Inicjatorem akcji była Gdańska Organizacja Turystyczna, a od 20 kwietnia br. do akcji, poprzez Lokalną Organizację Turystyczną., dołączył Toruń pod hasłem #TorunWillWait. Obecnie w akcję włączyło się 12 miast polskich, o dużym potencjale turystycznym tj. : Gdańsk, Warszawa, Łodź, Poznań, Lublin, Olsztyn, Kielce, Szczecin, Opole, Kraków, Sopot, Gdynia oraz oczywiście Toruń.
W związku ze stopniowym odmrażaniem usług turystycznych w naszym kraju hasło akcji, od poniedziałku 18 maja 2020 r. zmieniło się na : #CityIsReady, a w przypadku Torunia #TorunIsReady.
Kampania jest obietnicą dla turystów, że miasta są przygotowane na ich ugoszczenie z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych. Akcja jest kontynuowana za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych organizacji turystycznych lokalnych, regionalnych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miejskich. Urząd Miasta Torunia przygotował specjalnie dedykowany akcji spot promocyjny, który za pośrednictwem wyżej wskazanych kanałów promuje Toruń oraz fakt stopniowego powracania do tak oczekiwanej w branży turystycznej normalności.
Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń przygotowała promocję outdoorową na nośnikach reklamowych zlokalizowanych w Gdańsku, Łodzi i Warszawie. Bilbordy i plakaty reklamowe umieszczone przy największych ciągach komunikacyjnych na terenie wyżej wskazanych miast informuję o gotowość Torunia do przyjęcia turystów oraz promują możliwość zakupu Toruńskiego Bonu Turystycznego.
[ALERT]1590043659690[/ALERT]
Phoenix15:35, 22.05.2020
I prawidłowo.
Pewnie ktoś teraz zauważy, że nie ma kasy na oświetlenie, a na reklamę się znalazły.
Tyle, że patrząc perspektywicznie, to ta reklama może uratować nie jeden biznes, a co za tym idzie miejsca pracy. W dobie kryzysu każdy turysta, który odwiedzi miasto, to tez zastrzyk gotówki dla hoteli czy restauracji, a że one płacą podatki, to część pieniędzy wpłynie do kasy miasta.
Po co?18:43, 22.05.2020
ta reklama ,skoro miasto już reklamuje Żydowicz, ze swoimi żabami?
zaczadzone miasto?19:01, 22.05.2020
Warszawski aktywista skarży Toruń za pobieranie opłaty klimatycznej. Zdaniem Beniamina Łuczyńskiego ze Stowarzyszenia Miasto Jest Nasze, Toruń nie ma prawa pobierać od turystów pieniędzy za czyste powietrze, bo takiego nie ma.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddtorun.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Tak pożegnano zamordowaną Klaudię z Torunia
I co dalej ? Jakie decyzje władz miasta i policji ? Dalej policja będzie tylko na wezwanie że 112 gdzie operator nie jest wstanie przekazać informacji? Gdzie prewencja. Ilość zdarzeń bez wzywania policji jest tyle że bloczków nie starczy ale po co reagować skoro nie ma wezwania. Prezydencie zacznijcie dbać o ludzi o mieszkańców
Matka
11:02, 2025-07-12
Cisza i łzy w Parku Glazja. Marszałek przyszedł...
Narzekacie, marsze otganizujecie, a i tak tych samych platfusów wybieracie i od dekad jest m.in. marszałkiem. Takie cuda tylko nad Wisłą
Gość
10:21, 2025-07-12
Czemu Prezydent nie pojawił się na Marszu Milczenia?
Referendum !
To by.dło
10:17, 2025-07-12
Cisza i łzy w Parku Glazja. Marszałek przyszedł...
... już nie będziesz marszałkiem ...
do zdrajcy
10:13, 2025-07-12