Zamknij

Toruń reklamuje się w całej Polsce. Przyciągnie turystów?

14:00, 22.05.2020 ddtorun.pl
Skomentuj Fot. UMT Fot. UMT

Toruń reklamuje się w całej Polsce. Przyciągnie turystów?

W największych polskich miastach pojawiły się banery z hasłem „#Torunisready”. Miasto jest przygotowane na ugoszczenie turystów z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych.

#CityWillWait to wspólna akcja promocyjna prowadzona przez polskie miasta, której ideą jest wzajemne promowanie atrakcji turystycznych w dobie kryzysu pandemicznego oraz pomoc dla branży turystycznej po kryzysie.

Akcja i działania promocyjne koncentrujące się głównie na promocji miast w sferze on-line mają za zadanie pokazanie piękna naszego kraju oraz jego walorów turystycznych. Inicjatorem akcji była Gdańska Organizacja Turystyczna, a od 20 kwietnia br. do akcji, poprzez Lokalną Organizację Turystyczną., dołączył Toruń pod hasłem #TorunWillWait. Obecnie w akcję włączyło się 12 miast polskich, o dużym potencjale turystycznym tj. : Gdańsk, Warszawa, Łodź, Poznań, Lublin, Olsztyn, Kielce, Szczecin, Opole, Kraków, Sopot, Gdynia oraz oczywiście Toruń.

W związku ze stopniowym odmrażaniem usług turystycznych w naszym kraju hasło akcji, od poniedziałku 18 maja 2020 r. zmieniło się na : #CityIsReady, a w przypadku Torunia #TorunIsReady.

Kampania jest obietnicą dla turystów, że miasta są przygotowane na ich ugoszczenie z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych. Akcja jest kontynuowana za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych organizacji turystycznych lokalnych, regionalnych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miejskich.

Urząd Miasta Torunia przygotował specjalnie dedykowany akcji spot promocyjny, który za pośrednictwem wyżej wskazanych kanałów promuje Toruń oraz fakt stopniowego powracania do tak oczekiwanej w branży turystycznej normalności.

W największych polskich miastach pojawiły się banery z hasłem „#Torunisready”. Miasto jest przygotowane na ugoszczenie turystów z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych.

#CityWillWait to wspólna akcja promocyjna prowadzona przez polskie miasta, której ideą jest wzajemne promowanie atrakcji turystycznych w dobie kryzysu pandemicznego oraz pomoc dla branży turystycznej po kryzysie.

Akcja i działania promocyjne koncentrujące się głównie na promocji miast w sferze on-line mają za zadanie pokazanie piękna naszego kraju oraz jego walorów turystycznych. Inicjatorem akcji była Gdańska Organizacja Turystyczna, a od 20 kwietnia br. do akcji, poprzez Lokalną Organizację Turystyczną., dołączył Toruń pod hasłem #TorunWillWait. Obecnie w akcję włączyło się 12 miast polskich, o dużym potencjale turystycznym tj. : Gdańsk, Warszawa, Łodź, Poznań, Lublin, Olsztyn, Kielce, Szczecin, Opole, Kraków, Sopot, Gdynia oraz oczywiście Toruń.

W związku ze stopniowym odmrażaniem usług turystycznych w naszym kraju hasło akcji, od poniedziałku 18 maja 2020 r. zmieniło się na : #CityIsReady, a w przypadku Torunia #TorunIsReady.


Kampania jest obietnicą dla turystów, że miasta są przygotowane na ich ugoszczenie z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych. Akcja jest kontynuowana za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych organizacji turystycznych lokalnych, regionalnych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miejskich. Urząd Miasta Torunia przygotował specjalnie dedykowany akcji spot promocyjny, który za pośrednictwem wyżej wskazanych kanałów promuje Toruń oraz fakt stopniowego powracania do tak oczekiwanej w branży turystycznej normalności.


Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń przygotowała promocję outdoorową na nośnikach reklamowych zlokalizowanych w Gdańsku, Łodzi i Warszawie. Bilbordy i plakaty reklamowe umieszczone przy największych ciągach komunikacyjnych na terenie wyżej wskazanych miast informuję o gotowość Torunia do przyjęcia turystów oraz promują możliwość zakupu Toruńskiego Bonu Turystycznego.

[ALERT]1590043659690[/ALERT]

(ddtorun.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(3)

PhoenixPhoenix

2 2

I prawidłowo.
Pewnie ktoś teraz zauważy, że nie ma kasy na oświetlenie, a na reklamę się znalazły.
Tyle, że patrząc perspektywicznie, to ta reklama może uratować nie jeden biznes, a co za tym idzie miejsca pracy. W dobie kryzysu każdy turysta, który odwiedzi miasto, to tez zastrzyk gotówki dla hoteli czy restauracji, a że one płacą podatki, to część pieniędzy wpłynie do kasy miasta. 15:35, 22.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Po co?Po co?

2 3

ta reklama ,skoro miasto już reklamuje Żydowicz, ze swoimi żabami? 18:43, 22.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaczadzone miasto?zaczadzone miasto?

1 0

Warszawski aktywista skarży Toruń za pobieranie opłaty klimatycznej. Zdaniem Beniamina Łuczyńskiego ze Stowarzyszenia Miasto Jest Nasze, Toruń nie ma prawa pobierać od turystów pieniędzy za czyste powietrze, bo takiego nie ma.

19:01, 22.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%