Prezentujemy stanowisko sieci sklepów POLOmarket w sprawie przeterminowanych serów w sklepie na Wrzosach w Toruniu. Więcej pisaliśmy o tym TUTAJ.
"W imieniu Dyrekcji firmy POLOmarket spółka z o.o. pragniemy podziękować za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów POLOmarket. Zapewniamy, że każdy sygnał ze strony naszych Klientów dotyczący jakości produktów w sklepach sieci POLOmarket jest dla nas bardzo ważny i dokładnie analizowany przez kierownictwo firmy.
Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane złą jakością produktu kupionego w naszym sklepie w Toruniu przy ul. Kwiatowej. Opisana sytuacja nie jest zgodna ze standardami naszej sieci. Systematycznie kontrolujemy jakość produktów z oferty naszej sieci, natomiast obowiązkiem personelu sklepu jest weryfikacja terminów przydatności do spożycia wszystkich produktów znajdujących się w sklepie.
Kierownikowi sklepu i pracownikowi, który danego dnia wykładał towar udzielono nagany. Kierownika zobowiązano do codziennego bezwzględnego nadzoru nad pracą personelu. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Pragniemy poinformować, że istnieje możliwość reklamowania towaru w sklepie sieci POLOmarket, wymieniając towar na nowy lub otrzymując zwrot gotówki. W przypadku niezadowolenia z towaru zachęcamy do składania reklamacji bezpośrednio w sklepie."
[ALERT]1555582466896[/ALERT]
torunianka2721:11, 18.04.2019
9 4
Żeby tylko w jednym Polo tak było... w każdym sklepie tej sieci w Toruniu, jak i innych miastach Polski standardem są stare sery i wędliny :) A technik na "odświeżanie" produktów mają sporo ... 21:11, 18.04.2019
Mmmm07:49, 19.04.2019
10 2
Najniższa krajowa i obowiązki za 3 osoby. Takie efekty polski pracodawca polskie warunki pracy. 07:49, 19.04.2019