- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem
budynków mieszkalnych i lokali użytkowych,
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń w zakresie spraw eksploatacyjnych, technicznych, zaistniałych awarii
oraz usterek w administrowanych budynkach mieszkalnych i lokalach użytkowych,
- Kontrola jakości wykonywanych prac porządkowych,
deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych, dezynsekcyjnych,
pielęgnacyjnych zieleni,
- Organizowanie i udział w zebraniach z mieszkańcami
administrowanych budynków,
- Określanie potrzeb w zakresie niezbędnych prac remontowych, zagospodarowania terenów zewnętrznych oraz utrzymanie części wspólnych nieruchomości,
- Udział w okresowych przeglądach technicznych budynków oraz w opracowywaniu planów remontowych i modernizacyjnych zasobów Spółdzielni w zakresie rzeczowym i finansowym na podstawie przeprowadzanych przeglądów,
- Kontrola jakości usług technicznych wykonywanych na podstawie zawartych umów (m.in. dot. wentylacji, dźwigów, instalacji budynkowych, sterowania bram),
- Bieżące analizowanie budżetów nieruchomości mieszkalnych i użytkowych oraz sald środków finansowych na naprawy ogólne,
- Praca głównie na terenie administrowanych zasobów
Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych uzupełniana
pracą biurową,
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej administrowanych zasobów.
StPr/24/0757
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
wynagrodzenie od od 4 300 PLN