Zamknij

Administrator

Nr oferty: StPr/24/1656Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynków mieszkalnych i lokali użytkowych, - Obsługa interesantów i prowadzenie korespondencji dotyczącej administrowanych zasobów, - Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie zaistniałych awarii oraz usterek wynikających z bieżącej eksploatacji budynków mieszkalnych i lokali użytkowych, - Nadzór nad terminowym załatwianiem przyjętych zgłoszeń, - Kontrola jakości wykonywanych prac porządkowych, deratyzacyjnych, dezynfekcyjnych i dezynsekcyjnych, pielęgnacyjnych zieleni, - Organizowanie i udział w zebraniach z mieszkańcami administrowanych budynków, - Praca głównie na terenie administrowanych zasobów Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych uzupełniana pracą biurową, - Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb mieszkańców w zakresie zagospodarowania terenów zewnętrznych oraz utrzymania części wspólnych nieruchomości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 do 4 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • znajomość MS OFFICE
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: - umiejętność nawiązywania kontaktów w pracy z obsługą interesantów, - dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, - samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu zadań, - umiejętność właściwego organizowania czasu na zajmowanym stanowisku, - umiejętność szybkiego działania. Dodatkowe atuty: - posiadanie aktualnego prawa jazdy i własnego samochodu, - znajomość zagadnień gospodarowania nieruchomościami potwierdzona odbytymi szkoleniami, licencjami lub doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, - Doświadczenie w obsłudze klientów / interesantów.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu: 566120620
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      wszelkie aktywności zwiazane z procesem pakowania produktów, po przeszkoleniu również obsługa maszyn w obszarze pakowni, pomysły dotyczące usprawnień stanowiska i obszaru pracy są mile widziane
      StPr/24/1672
      data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 4 300 PLN

      zapewnienie poprawnego funkcjonowania linii produkcyjnych poprzez: - wykonywanie zadań planowej obsługi technicznej oraz usuwania awarii w zakresie mechaniki, - analizę występujących awarii, - zgłaszanie pomysłów usprawnień organizacyjnych i technicznych.
      StPr/24/1673
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 5 000 do 5 000 PLN

      sprzątanie klatek, odkurzanie, mycie, mycie okien, wycieranie barierek, wind
      StPr/24/1671
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 26,1 do 30 PLN

      a)przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności; b)przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego; c)kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce; d)przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym. Miejsce wykonywania pracy: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej: Zespół w Bydgoszczy siedziba Izby (ul. Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz), Zespół Zamiejscowy w Toruniu (ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń). Uwaga: tym przede wszystkim prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby lub siedziby Zespołu Zamiejscowego.
      StPr/24/1669
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 900 do 5 800 PLN

      porządek na terenie zewnętrznym, grabienie, koszenie, odśnieżanie
      StPr/24/1670
      data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 do 30 PLN

      badanie stanu zdrowia zwierząt, rozpoznawanie i zwalczanie chorób zwierząt, a także zapobieganie im, leczenie zwierząt przez wykonywanie zabiegów chirurgicznych, wydawanie opinii i orzeczeń lekarsko-weterynaryjnych, stosowanie produktów leczniczych weterynaryjnych wydawanych z przepisu lekarza weterynarii, wydawanie recept na produkty lecznicze weterynaryjnych, które będą stosowane u zwierząt, usypianie zwierząt
      StPr/24/1674
      data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      obsługa kasy fiskalnej, dbałość o stanowisko przykasowe, wsparcie w obsłudze kas samoobsługowych
      StPr/24/1663
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 4 950 PLN

      profesjonalna obsługa klienta przy ladzie mięsnej, dbanie o ekspozycję towaru, przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru, dbałość o poprawność etykiet cenowych, zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie
      StPr/24/1662
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

      -zarządzanie sklepem, personelem, asortymentem - prace zgodne ze standardami firmy - realizacja celów sprzedażowych - motywowanie i rozwój pracowników
      StPr/24/1660
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 6 700 do 8 250 PLN

      -obsługa klienta na sali sprzedaży -wykładanie towaru -weryfikowanie etykiet cenowych i terminów przydatności do spożycia
      StPr/24/1659
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 4 950 PLN