Zamknij

pracownik biura handlowego

Nr oferty: StPr/24/0567Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wschodnia 36a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Obsługa handlowa (przygotowywanie ofert, realizacja zamówień), negocjacje handlowe, doskonalenie wiedzy produktowej, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, obsługa programu handlowo-magazynowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 26.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Język:
    • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
      Uprawnienia:
      • obsługa komputera - Ms Office
      • komunikatywność
      • sumienność i punktualność
      • prawo jazdy kat. B
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: [Umiejętność 2] : prawo jazdy kat. B [Umiejętność 1] : odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania, motywacja do pracy, planowanie i dobra organizacja [Inne] : mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne PRO-TECH Jankowski Dariusz
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Wschodnia 36a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
        Osoba do kontaktu: Paulina Wojtasiak
        Numer telefonu: 566234378
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: cv należy wysłać na adres: [email protected]
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
        1)pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych o twórcach akt, 2)prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym oraz skanowanie rzeczowych wykazów akt kompletowanych w teczkach nadzoru dla potrzeb bieżącej pracy Sekcji, 3)prowadzenie i bieżąca aktualizacja Rejestru zezwoleń na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznym podziałem nadzorowanych jednostek organizacyjnych, 4)opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne objęte nadzorem archiwalnym, 5)analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dla jednostek
        StPr/24/0698
        data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
        wynagrodzenie od od 5 060 PLN

        Obsługa toalety, sprzątanie.
        StPr/24/0395
        data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN

        prace pomocnicze w przygotowywaniu posiłków
        StPr/24/0697
        data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Udział w akcjach ratowniczych. Praca na wysokości powyżej 3 m. Udział w działaniach związanych z likwidacją skutków katastrof i klęsk żywiołowych. Ochrona przeciwpożarowa obiektów.
        StPr/24/0691
        data rozpoczęcia pracy od 10.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 do 4 700 PLN

        Naprawa samochodów osobowych i dostawczych
        StPr/24/0694
        data rozpoczęcia pracy od 24.04.2024
        wynagrodzenie od od 6 000 PLN

        dokonywanie oceny stanu zdrowia osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i podejmowanie medycznych czynności ratunkowych, transportowanie osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowia, komunikowanie się z osobą w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego i udzielanie jej wsparcia psychicznego.
        StPr/24/0692
        data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
        wynagrodzenie od od 65 PLN

        Obsługa pacjentów w zakresie doboru sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego, wraz z obsługą systemu NFZ. Doradztwo osobom chorym i niepełnosprawnym w zakresie problematyki zdrowotnej i socjalnej. Dokumentacja sprzedażowa, fiskalizacja transakcji. Przygotowanie ofert dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych zgodnie z potrzebami. Dbałość o porządek i estetykę otoczenia pracy. Praca w zespole, wymagająca dużego zaangażowania, pod presją czasu i stresu.
        StPr/24/0696
        data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 500 PLN

        do pracownika należą obowiązki z profesjonalnej obsługi klientów w zakresie strzyżenia i koloryzacji włosów
        StPr/24/0687
        data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 250 do 7 000 PLN

        przygotowywanie, zamykanie i przekazywanie zapakowanego produktu do odbioru
        StPr/24/0688
        data rozpoczęcia pracy od 23.04.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        zg
        StPr/24/0383
        data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 650 PLN