Atrium Copernicus, jedna z ulubionych destynacji zakupowych mieszkańców Torunia i okolic, wzmacnia swoją ofertę handlową. Grono najemców centrum właśnie powiększyło się o rozpoznawalną na całym świecie markę odzieżową Guess, z kolei Vistula zaprezentowała szerszy wybór mody męskiej w nowej lokalizacji.
Atrium Copernicus to blisko 150 sklepów i punktów usługowych. Odpowiednio dobrany miks najemców obejmuje marki z różnych segmentów, takich jak: produkty spożywcze (hipermarket Auchan), kosmetyki (perfumeria sieci Douglas, Sephora, Hebe i Rossmann) czy elektronika (Media Markt). Centrum może poszczycić się też dużą ofertą modową, którą współtworzą znane marki odzieżowe o ugruntowanej pozycji m.in. H&M, Reserved, Cubus, Promod, Olsen, Pako Lorente, KappAhl, Sinsay, Mohito, Simple czy CCC.
Oferta Atrium Copernicus, zgodnie z aktualnymi potrzebami konsumenckimi, uzupełniana jest o nowe, poszukiwane przez klientów marki. Portfolio modowe toruńskiego centrum właśnie powiększyło się o inspirującą przestrzeń dwóch znanych marek – Guess i Vistula. Otwarcie sklepu Guess w Atrium Copernicus to premiera marki w Toruniu. Lokal nowego najemcy znajduje się w okolicy rotundy wejścia głównego. Na powierzchni 303 m2 mieszkańcy Torunia i okolic mogą zapoznać się z bieżącymi trendami w modzie i uzupełnić garderobę o ubrania na co dzień, denim, buty czy torebki lub zegarki z najnowszych propozycji modowego brandu.
Vistula, obecna w toruńskim centrum od 2005 roku, otworzyła salon w nowej odsłonie. Jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce zaproponowała gościom Atrium Copernicus jeszcze bardziej komfortową ekspozycję towarów w nowej lokalizacji. Na większej niż dotychczas powierzchni, liczącej 175 m2, można znaleźć propozycje w ramach trzech linii stylistycznych – Lantier, Vistula i Vistula Red – prezentujących najnowsze trendy w modzie męskiej, najwyższą jakoś i gwarancję dobrego smaku.
- Na bieżąco przebudowujemy ofertę Atrium Copernicus i zapraszamy do współpracy nowe firmy, by stale zapewniać klientom atrakcyjny tenant mix. Nasza szeroka oferta modowa właśnie wzbogaciła się o kolejną światową markę – Guess. Jest nam bardzo miło, że jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieżowych na świecie wybrał właśnie nasze centrum na lokalizację swojego pierwszego salonu w Toruniu. Współpraca z popularnymi firmami odzieżowymi to możliwość zaoferowania odwiedzającym zupełnie nowych doświadczeń zakupowych. Cieszymy się, że możemy wspólnie spełniać oczekiwania klientów jako największe i jedno z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w Toruniu – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Na początku lipca do grona najemców Atrium Copernicus dołączył też Świat GSM. Lokal o powierzchni 65 m2 zapewnia szeroki wybór nowych i używanych telefonów oraz akcesoriów takich, jak etui i pokrowce do wszystkich modeli. Oferta sklepu obejmuje też serwis telefonów i tabletów oraz zakładanie szkieł i folii ochronnych.
Mango!14:06, 16.07.2018
2 1
Ekstra? jeszcze Mango i będę zadowolona ???? 14:06, 16.07.2018