Zamknij

Starszy referent

Nr oferty: StPr/24/0698Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: 1)pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych o twórcach akt, 2)prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym oraz skanowanie rzeczowych wykazów akt kompletowanych w teczkach nadzoru dla potrzeb bieżącej pracy Sekcji, 3)prowadzenie i bieżąca aktualizacja Rejestru zezwoleń na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznym podziałem nadzorowanych jednostek organizacyjnych, 4)opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne objęte nadzorem archiwalnym, 5)analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dla jednostek
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 060 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • doświadczenie w pracy w zespole
    • obsługa komputera - pakiet programów office
    • wysoka kultura osobista
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: [Umiejętność 2] : posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo [Umiejętność 1] : umiejętność opracowywania i redagowania pism urzędowych [Inne] : - wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata (przy wykształceniu średnim) – staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy - znajomość obowiązujących przepisów z zakresu; archiwizacji, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Toruniu
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomo
      Osoba do kontaktu: Małgorzata Snopkowska
      Numer telefonu: 261432907
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: [email protected]
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      pomoc przy przygotowywaniu posiłków Miejsce pracy; Toruń, Plac Św. katarzyny, X LO
      StPr/24/0721
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 5 000 PLN

      pomoc przy przygotowywaniu posiłków Miejsce pracy; Toruń, ul. Targowa 36/38
      StPr/24/0719
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 5 000 PLN

      sprzątanie autobusów (dworzec PKS Toruń)
      StPr/24/0720
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 4 242 PLN

      Praca w restauracji szybkiej obsługi, przyjmowanie i realizowanie zamówień, smażenie frytek, krojenie mięsa typu kebab, podgrzewanie potraw, obsługa klientów wg określonych standardów, dbanie o czystość w sali jadalnej, obsługa terminala kart płatniczych.
      StPr/24/0725
      data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
      wynagrodzenie od od 27,7 PLN

      1. Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. 2. Obsługa administracyjna spraw studenckich: a) Prowadzenie akt osobowych studentów; b) Korespondencji student - Prorektor, Prorektor student, przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji), w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych; c) Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich; d) Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (karty egzaminacyjne, indeksy, protokoły); e) Pomoc przy rozliczeniu protokołów (wydruk, systematyzacja, archiwizacja); f) Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów, dbanie o skuteczność wpisywania ocen). g) Sporządzanie dokumentów dla studentów (legitymacji, zaświadczeń, wypisów ocen, dyplomów, suplementów, suplementów w języku obcym). 3. Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych; 4. Prowadzenie bazy ruch studenta, a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji skreślenia, reaktywacji, urlopu dziekańskiego, powtarzania semestru / przedmiotu / seminarium dyplomowego, przeniesienia, przyjęcia po zakończeniu rekrutacji) 5. Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów 6. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot 7. Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie wniosków on-line, telefoniczna i mailowa obsługa kandydatów, kontakt na fb z subkonta RekrutacjaPSW, oraz w zakresie realizacji toku studiów: telefoniczna, mailowa i tradycyjna obsługa studentów, przygotowywanie zaświadczeń, wypisów ocen, pomoc w prowadzeniu sesji egzaminacyjnej, wydruk kart egzaminacyjnych wraz z przygotowaniem do zaliczenia przez Prorektora). 8. Prowadzenie dziennika wydanych zaświadczeń (w tym WKU) oraz dziennika korespondencji. 9. Przygotowywanie sprawozdań i statystyk wg dyspozycji Kierownika / Prorektorów / Kanclerza. 10. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną oraz Odwoławczą Komisją Stypendialną w zakresie: a) przyjmowanie i wstępnej wersyfikacji wniosków o stypendium naukowe, b) wypisywania decyzji o przyznaniu stypendium na podstawie protokołu Komisji Stypendialnej, c) dostarczenia decyzji stypendialnych studentom. 11. Udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu. 12. Dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz (gabloty / stojaki informacyjne) 13. Terminowe podawanie do wiadomości studentów niezbędnych informacji: komunikatów, terminów konsultacji / egzaminów; wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową. 14. Obsługa programów Dziekanatu w systemie Pro-Akademia (m.in. e-dziekanat wpisywanie ocen do programu, przygotowywanie zaświadczeń). 15. Organizacja / koordynacja kształcenia praktycznego w PSW: opracowywanie/kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sprawowanie nadzoru nad dokumentami organizacyjnymi do odbywania zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sprawowanie nadzoru merytorycznego na przebiegiem zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych na z uwzględnieniem poszczególnych semestrów i roczników studiów, Prowadzenie pełnej dokumentacji kształcenia praktycznego (począwszy od dokumentacji przed rozpoczęciem kształcenia praktycznego po zakończenie procesu wraz z rozliczeniem wykonania całości kształcenia praktycznego), Przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym w (zapisy do grup, zestawienia do placówek medycznych), Przedstawianie zestawień semestralnych do kwestury z wykonania zajęć praktycznych na WNOZ. 16. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach. 17. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie przedsiębiorstwa z odpowiedzialnością służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych. 18. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż. stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków. 19. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej. 20. Zachowanie tajemnicy służbowej, a w szczególności danych o wynikach finansowych Uczelni i wynagrodzeniach pracowniczych. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
      StPr/24/0728
      data rozpoczęcia pracy od 27.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      konserwacja budynków, drobne naprawy posadzki, malowanie biura, sporadyczne delegacje
      StPr/24/0715
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 4 500 PLN

      naprawa i konserwacja sprzętów, sporadyczne delegacje
      StPr/24/0714
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 4 500 PLN

      wykonywanie napraw sprzętów elektronicznych, malowanie ścian, pomoc przy załadunkach wózkiem widłowym lub paleciakiem, sporadyczne delegacje
      StPr/24/0713
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 4 500 PLN

      utrzymywanie czystości klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnych wspólnoty mieszkaniowej
      StPr/24/0716
      data rozpoczęcia pracy od 13.05.2024
      wynagrodzenie od od 2 500 PLN

      - sprawdzanie stanu technicznego maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu punktu ślusarskiego; - umiejętne posługiwanie się przydzielonym sprzętem; - wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; - współuczestniczenie w naprawach bieżących sprzętu
      StPr/24/0701
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 4 700 PLN