Zamknij

Referent ds. obsługi studentów i kształcenia praktycznego

Nr oferty: StPr/24/0728Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Prosta 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: 1. Realizowanie zadań wynikających z zakresu obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami. 2. Obsługa administracyjna spraw studenckich: a) Prowadzenie akt osobowych studentów; b) Korespondencji student - Prorektor, Prorektor student, przede wszystkim w aspekcie zaliczeń warunkowych semestrów oraz indywidualnej organizacji studiów (przygotowywanie decyzji), w tym dostarczania korespondencji wg wytycznych; c) Sprawdzanie i aktualizacja list studenckich; d) Rozliczanie okresowych osiągnięć studentów (karty egzaminacyjne, indeksy, protokoły); e) Pomoc przy rozliczeniu protokołów (wydruk, systematyzacja, archiwizacja); f) Pomoc przy realizacji sesji egzaminacyjnej (prowadzenie harmonogramu terminów egzaminów, dbanie o skuteczność wpisywania ocen). g) Sporządzanie dokumentów dla studentów (legitymacji, zaświadczeń, wypisów ocen, dyplomów, suplementów, suplementów w języku obcym). 3. Przygotowywanie i aktualizacja bazy kart egzaminacyjnych; 4. Prowadzenie bazy ruch studenta, a w szczególności: udział w przygotowywaniu decyzji skreślenia, reaktywacji, urlopu dziekańskiego, powtarzania semestru / przedmiotu / seminarium dyplomowego, przeniesienia, przyjęcia po zakończeniu rekrutacji) 5. Udział w archiwizowaniu dokumentacji związanej z planami studiów oraz protokołów 6. Dbanie o wizerunek dziekanatu na zewnątrz dot. pokoju dydaktyków oraz gablot 7. Obsługa programu Pro Akademia (w zakresie rekrutacji kandydatów: przyjmowanie wniosków on-line, telefoniczna i mailowa obsługa kandydatów, kontakt na fb z subkonta RekrutacjaPSW, oraz w zakresie realizacji toku studiów: telefoniczna, mailowa i tradycyjna obsługa studentów, przygotowywanie zaświadczeń, wypisów ocen, pomoc w prowadzeniu sesji egzaminacyjnej, wydruk kart egzaminacyjnych wraz z przygotowaniem do zaliczenia przez Prorektora). 8. Prowadzenie dziennika wydanych zaświadczeń (w tym WKU) oraz dziennika korespondencji. 9. Przygotowywanie sprawozdań i statystyk wg dyspozycji Kierownika / Prorektorów / Kanclerza. 10. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną oraz Odwoławczą Komisją Stypendialną w zakresie: a) przyjmowanie i wstępnej wersyfikacji wniosków o stypendium naukowe, b) wypisywania decyzji o przyznaniu stypendium na podstawie protokołu Komisji Stypendialnej, c) dostarczenia decyzji stypendialnych studentom. 11. Udział w pracach administracyjno-biurowych dziekanatu. 12. Dbanie o wizerunek dziekanatu wewnątrz i na zewnątrz (gabloty / stojaki informacyjne) 13. Terminowe podawanie do wiadomości studentów niezbędnych informacji: komunikatów, terminów konsultacji / egzaminów; wyników egzaminów/zaliczeń; bieżąca aktualizacja ogłoszeń dziekanatu w formie elektronicznej (Wirtualny Dziekanat) / przekazywanie na stronę internetową. 14. Obsługa programów Dziekanatu w systemie Pro-Akademia (m.in. e-dziekanat wpisywanie ocen do programu, przygotowywanie zaświadczeń). 15. Organizacja / koordynacja kształcenia praktycznego w PSW: opracowywanie/kontrola dokumentacji przebiegu realizacji zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sprawowanie nadzoru nad dokumentami organizacyjnymi do odbywania zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sprawowanie nadzoru merytorycznego na przebiegiem zajęć praktycznych/praktyk zawodowych, Sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych na z uwzględnieniem poszczególnych semestrów i roczników studiów, Prowadzenie pełnej dokumentacji kształcenia praktycznego (począwszy od dokumentacji przed rozpoczęciem kształcenia praktycznego po zakończenie procesu wraz z rozliczeniem wykonania całości kształcenia praktycznego), Przygotowywanie list studentów związanych z kształceniem praktycznym w (zapisy do grup, zestawienia do placówek medycznych), Przedstawianie zestawień semestralnych do kwestury z wykonania zajęć praktycznych na WNOZ. 16. Udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach. 17. Dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie przedsiębiorstwa z odpowiedzialnością służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych. 18. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż. stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków. 19. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych mających związek z funkcjonowaniem Powiślańskiej Szkoły Wyższej. 20. Zachowanie tajemnicy służbowej, a w szczególności danych o wynikach finansowych Uczelni i wynagrodzeniach pracowniczych. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 27.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Język:
    • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
      Uprawnienia:
      • obsługa komputera i urządzeń biurowych
      • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
      • umiejętność szybkiego uczenia się
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: [Umiejętność 2] : mile widziane wykształcenie wyższe, w tym licencjat, możliwość negocjacji wynagrodzenia [Umiejętność 1] : znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie [Inne] : Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych, nieposzlakowana opinia. Osoby nie spełniające powyższych wymagań uprzejmie prosimy o zaniechania aplikowania.
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Prosta 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
        Osoba do kontaktu: Magdalena Bandźmiera
        Numer telefonu: 539269360
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności. Wymagane dokumenty należy składać drogą
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
        prace spawalnicze przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
        StPr/24/0796
        data rozpoczęcia pracy od 18.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 830 PLN

        projektowanie maszyn i urządzeń dla branży mięsnej, przygotowanie dokumentacji produkcyjnej, wykonywanie obliczeń wytrzymałościowych, optymalizacja i modernizacja istniejących rozwiązań konstrukcyjnych systemów projektowania CAD 2D i 3D
        StPr/24/0797
        data rozpoczęcia pracy od 18.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 500 PLN

        wykonywanie prac ślusarskich przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
        StPr/24/0799
        data rozpoczęcia pracy od 18.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 055 PLN

        • obsługa prasy krawędziowej • obsługa gilotyny • obsługa przyrządów pomiarowych • realizacja przyjętych harmonogramów produkcyjnych • dbanie o sprzęt, wysoką jakość oraz przestrzeganie zasad BHP • kontrola jakości wyprodukowanych elementów
        StPr/24/0801
        data rozpoczęcia pracy od 18.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 055 PLN

        Montowanie, instalowanie, uruchamianie i obsługa urządzeń papierniczych i układów automatyki przemysłowej w tej branży, praca przy maszynach produkcyjnych papierniczych; dokonywanie przeglądów, ocena stanu technicznego, konserwacja - na podstawie dokumentacji technicznej;
        StPr/24/0804
        data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        Segregacja gatunkowa odpadów, przygotowanie towaru do transportu, prace załadunkowe i rozładunkowe kontenerów w magazynie, obsługa urządzeń ułatwiających przenoszenie/transport wew. magazynu odpadów/towaru większych rozmiarów.
        StPr/24/0806
        data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        - biegła znajomość rysunku technicznego - obsługa tokarek konwencjonalnych - obsługa frezarek uniwersalnych - praktyczna umiejętność obsługi urządzeń pomiarowych - doświadczenie zawodowe
        StPr/24/0798
        data rozpoczęcia pracy od 18.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 800 PLN

        PRZYRZĄDZANIE RÓŻNEGO RODZAJU POTRAW,DAŃ PRZEKĄSEK ITP. , SPRZĄTANIE SWOJEGO STANOWISKA PO ZAKOŃCZONEJ PRACY.
        StPr/24/0803
        data rozpoczęcia pracy od 21.05.2024
        wynagrodzenie od od 27,7 PLN

        - prowadzenie uproszczonej księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych, - kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, - bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur, - prowadzenie rozliczeń PIT-28, PIT-36, PIT-36L oraz VAT
        StPr/24/0793
        data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        prace wykończeniowe w domach jednorodzinnych, mieszkaniach
        StPr/24/0790
        data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN