praca biurowa przy komputerze w siedzibie Galerii przy Rynku Nowomiejskim 17 w Toruniu,
-praca przy wsparciu i pod kontrolą Głównej Księgowej
Do głównych obowiązków należy:
1. Rozliczanie wynagrodzeń pracowników:
-sporządzanie list płac, druków przelewów, umów o dzieło, umów zlecenia, rozliczanie PPK,
2.. Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS,
3. Sporządzanie rozliczeń podatkowych z Urzędem Skarbowym (PIT-y),
4. Przygotowywanie i wypełnianie dokumentów dotyczących zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych i innych,
5. Księgowanie dokumentów finansowych w aplikacji księgowej Galerii (faktury zakupu, sprzedaży, raporty kasowe, wyciągi bankowe, rozliczenia zaliczek, polecenie księgowania itd.).
6. Przestrzeganie terminów płatności instytucji wobec kontrahentów - przygotowywanie przelewów do banku,
7. Wystawianie faktur za wykonywanie usług,
8. Obsługa aplikacji bankowej (pobieranie gotówki, odbiór wyciągów, przygotowywanie elektroniczne
przelewów do zatwierdzenia),
9. Kontrola i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,
10. Sporządzanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie zdań realizowanych przez Galerię,
11. Sporządzanie raportów częściowych i końcowych z zadań realizowanych przez Galerię
-rozliczanie finansowe, gromadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zadań,
12. Wsparcie Głównej Księgowej w zakresie budżetowania,
StPr/24/0778
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
wynagrodzenie od od 5 600 PLN