Zamknij

Starszy referent

Nr oferty: StPr/24/0698Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: 1)pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych o twórcach akt, 2)prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym oraz skanowanie rzeczowych wykazów akt kompletowanych w teczkach nadzoru dla potrzeb bieżącej pracy Sekcji, 3)prowadzenie i bieżąca aktualizacja Rejestru zezwoleń na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznym podziałem nadzorowanych jednostek organizacyjnych, 4)opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne objęte nadzorem archiwalnym, 5)analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dla jednostek
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 060 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • doświadczenie w pracy w zespole
    • obsługa komputera - pakiet programów office
    • wysoka kultura osobista
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: [Umiejętność 2] : posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo [Umiejętność 1] : umiejętność opracowywania i redagowania pism urzędowych [Inne] : - wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata (przy wykształceniu średnim) – staż pracy ogółem udokumentowany świadectwami pracy - znajomość obowiązujących przepisów z zakresu; archiwizacji, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Archiwum Wojskowe w Toruniu
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Gen. Józefa Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomo
      Osoba do kontaktu: Małgorzata Snopkowska
      Numer telefonu: 261432907
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: [email protected]
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      praca biurowa przy komputerze w siedzibie Galerii przy Rynku Nowomiejskim 17 w Toruniu, -praca przy wsparciu i pod kontrolą Głównej Księgowej Do głównych obowiązków należy: 1. Rozliczanie wynagrodzeń pracowników: -sporządzanie list płac, druków przelewów, umów o dzieło, umów zlecenia, rozliczanie PPK, 2.. Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, 3. Sporządzanie rozliczeń podatkowych z Urzędem Skarbowym (PIT-y), 4. Przygotowywanie i wypełnianie dokumentów dotyczących zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych i innych, 5. Księgowanie dokumentów finansowych w aplikacji księgowej Galerii (faktury zakupu, sprzedaży, raporty kasowe, wyciągi bankowe, rozliczenia zaliczek, polecenie księgowania itd.). 6. Przestrzeganie terminów płatności instytucji wobec kontrahentów - przygotowywanie przelewów do banku, 7. Wystawianie faktur za wykonywanie usług, 8. Obsługa aplikacji bankowej (pobieranie gotówki, odbiór wyciągów, przygotowywanie elektroniczne przelewów do zatwierdzenia), 9. Kontrola i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, 10. Sporządzanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie zdań realizowanych przez Galerię, 11. Sporządzanie raportów częściowych i końcowych z zadań realizowanych przez Galerię -rozliczanie finansowe, gromadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zadań, 12. Wsparcie Głównej Księgowej w zakresie budżetowania,
      StPr/24/0778
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 5 600 PLN

      Praca w delegacji na terenie całej Polski: - montaż elementów prefabrykowanych - rozładunek elementów - zalewanie połączeń oraz robust - szalowanie połączeń - prace wykończeniowe
      StPr/24/0779
      data rozpoczęcia pracy od 14.05.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 do 9 000 PLN

      prowadzenie zajęć dydaktycznych
      StPr/24/0765
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      prowadzenie zajęć dydaktycznych
      StPr/24/0769
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      Księgowanie dokumentów w programach księgowych.
      StPr/24/0771
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      prowadzenie zajęć dydaktycznych
      StPr/24/0770
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      prowadzenie zajęć dydaktycznych
      StPr/24/0768
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      prowadzenie zajęć dydaktycznych
      StPr/24/0767
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      prowadzenie zajęć dydaktycznych
      StPr/24/0766
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      prowadzenie zajęć dydaktycznych
      StPr/24/0764
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN