Zamknij

Pracownik utrzymania czystości

Nr oferty: StPr/24/0395Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szosa Chełmińska 26, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Obsługa toalety, sprzątanie.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 25.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Alaska Alicja Skarżyńska
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: szymanowskiego 24, 05-520 Konstancin-Jeziorna, powiat: piaseczyński, woj: mazowi
    Osoba do kontaktu: Katarzyna
    Numer telefonu: 534705707
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: cv
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon
    praca biurowa przy komputerze w siedzibie Galerii przy Rynku Nowomiejskim 17 w Toruniu, -praca przy wsparciu i pod kontrolą Głównej Księgowej Do głównych obowiązków należy: 1. Rozliczanie wynagrodzeń pracowników: -sporządzanie list płac, druków przelewów, umów o dzieło, umów zlecenia, rozliczanie PPK, 2.. Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, 3. Sporządzanie rozliczeń podatkowych z Urzędem Skarbowym (PIT-y), 4. Przygotowywanie i wypełnianie dokumentów dotyczących zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych i innych, 5. Księgowanie dokumentów finansowych w aplikacji księgowej Galerii (faktury zakupu, sprzedaży, raporty kasowe, wyciągi bankowe, rozliczenia zaliczek, polecenie księgowania itd.). 6. Przestrzeganie terminów płatności instytucji wobec kontrahentów - przygotowywanie przelewów do banku, 7. Wystawianie faktur za wykonywanie usług, 8. Obsługa aplikacji bankowej (pobieranie gotówki, odbiór wyciągów, przygotowywanie elektroniczne przelewów do zatwierdzenia), 9. Kontrola i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, 10. Sporządzanie i rozliczanie wniosków o dofinansowanie zdań realizowanych przez Galerię, 11. Sporządzanie raportów częściowych i końcowych z zadań realizowanych przez Galerię -rozliczanie finansowe, gromadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zadań, 12. Wsparcie Głównej Księgowej w zakresie budżetowania,
    StPr/24/0778
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 5 600 PLN

    Praca w delegacji na terenie całej Polski: - montaż elementów prefabrykowanych - rozładunek elementów - zalewanie połączeń oraz robust - szalowanie połączeń - prace wykończeniowe
    StPr/24/0779
    data rozpoczęcia pracy od 14.05.2024
    wynagrodzenie od od 6 000 do 9 000 PLN

    prowadzenie zajęć dydaktycznych
    StPr/24/0765
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    prowadzenie zajęć dydaktycznych
    StPr/24/0769
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    Księgowanie dokumentów w programach księgowych.
    StPr/24/0771
    data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    prowadzenie zajęć dydaktycznych
    StPr/24/0770
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    prowadzenie zajęć dydaktycznych
    StPr/24/0768
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    prowadzenie zajęć dydaktycznych
    StPr/24/0767
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    prowadzenie zajęć dydaktycznych
    StPr/24/0766
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    prowadzenie zajęć dydaktycznych
    StPr/24/0764
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN