Zamknij

Co wybrać? Pozycjonowanie czy Google Ads? Marketing sieciowy bez tajemnic

15:53, 28.11.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 15:55, 28.11.2018
Skomentuj

Sieć WWW ewoluuje z każdym rokiem a na miejsce starych praktyk reklamowych pojawiają się coraz to nowsze trendy, tym razem kładące nacisk na komfort i pozytywne odczucia internauty. Oczywiście epicentrum globalnej pajęczyny i głównym punktem odniesienia wciąż pozostaje witryna Google. Nie sposób więc zdziwić się na wieść o tym, że dwa najskuteczniejsze triki w udanej promocji marki opierają się na mechanizmie wyszukującym. Oto krótki poradnik, który pomoże wam postawić na najlepszą strategię.

Jeśli chcesz pokonać konkurencję, zacznij pozycjonować

Twoi sieciowi rywale od dawna obecni na rynku nie mogliby osiągnąć trwałej dominacji w branży, gdyby nie dobrze poprowadzone pozycjonowanie stron. Zmagania o lepszą lokatę w wynikach wyszukiwania na związane z działalnością zapytania wymagają nie tylko cierpliwości – na pierwszą pozycję w trudnej branży poczekamy kilka miesięcy – ale również konsekwencji. Jak wiemy, raz zdobyta intratna pozycja nie musi koniecznie utrzymywać się latami, zwłaszcza gdy na plecach czujemy oddech innych marek.

Chociaż zatem w dłuższej perspektywie zwrot z zainwestowanych środków będzie bardzo duży, musimy liczyć się z tym, że o miejsce na liście wyników należy dbać nieustannie. Najlepiej zaś, jeśli zdecydujemy się na powierzenie tej sfery naszej działalności profesjonalistom z agencji marketingu sieciowego. Stale czuwające oko eksperta nie pozwoli nam wypaść z krajobrazu konsumentów. Rezygnując z troski o pozycję nie tylko tracimy z oczu peleton podobnych nam firm, ale także skazujemy się na niebyt w organicznych wynikach Google. Dlatego właśnie, gdy znajdziemy godną zaufania agencję z doświadczeniem, postarajmy się o opracowanie długofalowego planu współpracy.

Google Ads dla wszystkich, którym nie wystarcza pozycjonowanie

Po przejściu przez stronę optymalizacji SEO nie koniecznie musimy uwzględniać w budżecie pozycjonowanie. Alternatywą do dobrze dostosowanej do wskazówek Google witryny może się okazać akcja promocyjna z użyciem linków sponsorowanych. To model, w którym opłacamy zaprojektowane wcześniej banery, by wyświetlały się na stronach związanych z konkretną siecią reklamową. Największy zasięg na tym polu marketingu bezsprzecznie zapewni nam narzędzie Google Ads.

W rękach fachowców kampania zostanie opracowana tak, by poszerzyć nasze grono odbiorców, ale też by trafić do osób noszących się z zamiarem zakupu. Co więcej, będziemy mogli wybrać tryb rozliczania się z gigantem z Kalifornii oparty na formule Pay Per Click. W aktywnej już po kwadransie kampanii zapłacimy zatem tylko za wizyty zainteresowanych gości, bez względu na to, jak często oferta była wyświetlana.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%