Zamknij
REKLAMA

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o reklamie w wyszukiwarce

14:39, 30.03.2018 | materiał partnera
Skomentuj
Fot. materiał partnera

We współczesnym świecie każda firma wybiera odmienną drogę, jeśli chodzi o próbę zwrócenia uwagi na własną markę i jakość. Marketing jako dziedzina stanowi zbiór niemal gotowych do użycia strategii i przepisów na odnoszące sukcesy przedsiębiorstwo. Również jego internetowa odmiana codziennie pomaga łączyć szeregi zainteresowanych klientów z najlepszymi biznesowymi graczami. Sieć oznacza nie tylko rozrost działalności i powiększoną sprzedaż, z reguły działanie w sferze WWW wiąże się z nieustannym prześciganiem coraz to lepszej konkurencji. Droga nie jest usłana różami, dlatego właśnie powinniśmy postawić na promowanie się w wyszukiwarce.

Jesteś początkujący? Nie czekaj, przekonaj się o skuteczności Adwords

Marketing bezpośrednio w wyszukiwarce określany jest też jako PPC – angielski skrót od „zapłać za kliknięcie” - lub jako kampania linków sponsorowanych. W istocie mechanizm działania jest tu dziecinnie prosty: właściciel biznesu przeznacza wybraną przez siebie sumę na promocję swojej oferty w wynikach Google i dopóki budżet jest dostępny, dopóty jego strona wyświetla się na czołowych pozycjach w wyszukiwaniach wybranych wcześniej fraz i słów kluczowych. Te zabiegi przy odpowiedniej konfiguracji narzędzia Adwords oraz wyborze właściwej taryfy rozliczeń są wstanie zapewnić naszej firmie niemal nieograniczoną ekspozycję, czego nie można powiedzieć chociażby o tradycyjnym SEO.

Z pewnością, jeśli czytasz ten artykuł, jesteś jeszcze na początku swojej drogi zakładającej sprzedaż produktów przez internet. Zastanawiasz się jakie metody zapewnią ci lepszy obrót? Otóż są dwie strategie, jedną z nich już po części omówiłem jako PPC, druga to klasycznie pojęte pozycjonowanie stron internetowych. Twój potencjalny klient nie będzie przywiązywał wagi do tego, jaką drogę obrałeś, większość nie zauważy różnicy między linkiem sponsorowanym a rezultatem organicznym. Ważna jest sama obecność w czołówce wyszukiwań, to bowiem ona sprawia, że ruch na twojej stronie staje się dużo większy – przypomina ekspert do spraw marketingu internetowego afterweb.pl.

Jak działają linki sponsorowane?

Istotą kampanii Adwords jest skuteczne łączenie reklamodawcy z odbiorcami zainteresowanymi kupnem produktów i usług. Twój asortyment będzie widoczny wszędzie tam, gdzie zdecydujesz by wyświetlano twój baner – a ustawień jest naprawdę wiele. Naturalnie, zamiast płacić za poszczególne kliknięcia, możesz zainwestować w pozycjonowanie SEO – przy profesjonalnym wykonaniu zapewni ono dokładnie ten sam efekt, ale na dużo dłużej i to przy większym zwrocie z inwestycji! Wybór jest tylko Twój, ale pamiętaj, najważniejsze są rezultaty!

(materiał partnera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© ddtorun.pl | Prawa zastrzeżone