Zakres obowiązków:
a) prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami, terenami, reklamami będącymi w zasobach gminnych.
b) uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem lokali użytkowych, garaży, terenów.
c) organizowanie przetargów i naborów ofert najmu lokali użytkowych;
d) prowadzenie pełnej dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej dot. lokali, garaży, terenów.
e) prowadzenie ewidencji administrowanych lokali użytkowych; udział w przeglądach tech., odbiorach remontów.
f) przeprowadzanie wizji w lokalach użytkowych, monitorowanie administrowanego terenu.
g) prowadzenie komputerowej bazy danych lokali użytkowych wraz z dokumentacją fotograficzną.
h) analiza stawek czynszu; sporządzanie sprawozdań.
szczegółowe informacje na stronie: https://zgm.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-ofert-na-stanowisko-gl-specjalisty-ds-lokali-uzytkowych.html
StPr/24/0686
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
wynagrodzenie od od 4 242 do 6 750 PLN