Kilka dni temu pisaliśmy o współpracy sieci Żabka z ojcem Tadeuszem Rydzykiem. Właściciele spotkali się ze sporą krytyką swoich działań - szczególnie ze strony krytyków toruńskiego duchownego. Według ekspertów nie zaszkodzi to marce.
Niektórzy nawołują do bojkotu sieci, inni twierdzą, że Żabka poprzez współpracę z mediami redemptorysty i Wyższą Szkołą Kultury Społecznej i Medialnej chce załatwić sobie korzystniejsze przepisy dotyczące handlu w niedzielę. Eksperci nie mają jednak wątpliwości, że "nawoływanie do bojkotu" zakończy się tylko na pustych słowach a cała akcja w żadnym wypadku nie zaszkodzi marce.
W ich opinii położenie ideologiczne nie przełoży się ani na postrzeganie Żabki ani na sprzedaż. Co więcej - według specjalistów nawet osoby, które teraz nawołują do bojkotu sieci jeszcze nie raz pójdą tam na zakupy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz