Zamknij

Robisz zakupy w Copernicusie? Pojawiły się właśnie nowe sklepy!

18:12, 10.01.2019 online Aktualizacja: 18:14, 10.01.2019
Skomentuj Fot. Nadesłana Fot. Nadesłana

Na przełomie roku Atrium Copernicus poszerzyło grono najemców o trzy nowe brandy.Swój pierwszy w Toruniu salon otworzyła szwedzka marka z artykułami do kuchni i jadalni –DUKA. Ofertę centrum wzbogaciła także Carolina Fashion– multibrandowy sklep z odzieżą damską oraz oferujący szeroki wybór herbat i kaw z całego świata salon sieci Czas na herbatę.

Do istniejących już w toruńskim centrum sklepów z asortymentem dla domu –home&you oraz Villeroy&Bosch–dołączył salon skandynawskiej marki DUKA. Na powierzchni 160m2 klienci znajdą m.in. szeroki wybór artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego oraz sezonowe kolekcje tekstyliów i dekoracji. Wnętrze salonu zaaranżowano zgodnie z koncepcją Kitchen Life, w której kuchnia jest centralnym miejscem domu. Szwedzka sieć DUKA liczy obecnie ponad 70 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy. Oferta marki obecna jest także w ośmiu salonach zagranicą.

Portfolio modowe Atrium Copernicus poszerzył multibrandowy butik z odzieżą damską  – Carolina Fashion. W swojej ofercie posiada starannie wyselekcjonowane kolekcje dla kobiet, które preferują elegancję i nietuzinkowość. Na pasjonatów aromatycznych, wysokogatunkowych herbat, kaw i ziół czeka natomiast nowo otwarty salon sieci Czas na herbatę.Można w nim nabyć również najwyższej jakości porcelanę, zaparzacze oraz kawiarki, a także okolicznościowe zestawy prezentowe i kosze upominkowe.

- Nieustannie różnicujemy i wzbogacamy ofertę naszego centrum, by odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów. Tym bardziej cieszę się, że do grona najemców Atrium Copernicus dołączyła długo wyczekiwana przez mieszkańców Torunia DUKA. Jest nam niezwykle miło, że to właśnie nasze centrum zostało wybrane na lokalizację salonu.Jestem przekonana, że miłośnicy szwedzkiego designu i skandynawskiej jakości staną się od teraz stałymi gośćmi Atrium Copernicus. Cieszy nas również nawiązanie współpracy z kolejną marką modową, która powinna zyskać uznanie zwłaszcza wśród zwolenniczek niewielkich, niepowtarzalnych kolekcji, oraz rozbudowanie portfolio o znaną w całej Polsce sieć Czas na herbatę –mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Wzbogacanie portfolio Atrium Copernicus to stały element strategii rozwoju centrum jako obiektu handlowego o charakterze regionalnym. W ostatnim czasie Copernicus poszerzył swoją ofertę o rozpoznawalną na całym świecie markę jubilerską Swarovski oraz stoisko platformy sprzedaży internetowej Eobuwie.pl,wyposażone– zgodnie z formatem sieci – w nowoczesne technologie cyfrowe i urządzenia ułatwiające dobór obuwia.

Atrium Copernicustoblisko 150 sklepów i punktów usługowych.Odpowiednio dobranymiks najemców obejmuje marki z różnych segmentów, takich jak: produkty spożywcze (hipermarket Auchan), kosmetyki (perfumeria sieci Douglas, Sephora, Hebe i Rossmann) czy elektronika (Media Markt).Centrum może pochwalić się też dużą ofertą modową, którą współtworzą znane brandyodzieżowe o ugruntowanej pozycji,m.in.H&M, Reserved, Cubus, Promod, Olsen, Pako Lorente, KappAhl, Sinsay, Mohito, Simple czy CCC.

 

(online)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

PhoenixPhoenix

0 0

"brand" - aby ów słowo nie ma polskiego odpowiednika? 13:20, 15.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%