Zamknij
REKLAMA

Biedronka przygotowana na pierwszą niedzielę bez handlu. Zobacz, co się zmieni w najbliższych dniach

12:30, 06.03.2018 | Informacja prasowa, materiał partnera
REKLAMA
Skomentuj
Fot. Redakcja

W związku z wejściem w życie nowych przepisów ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, wprowadza zmiany w funkcjonowaniu swoich placówek. Dotyczą one godzin otwarcia sklepów oraz jak najsprawniejszego sposobu obsługi klientów. Celem tym zmian jest zapewnienie jak największego komfortu zakupowego dla klientów. 

Najważniejsze zmiany, które wchodzą w życie już od tego tygodnia to:

  • Wydłużenie godzin otwarcia sklepów w każdy piątek i sobotę o godzinę, dzięki czemu będą one czynne przynajmniej do godz. 22.00. Część sklepów w wybranych lokalizacjach będzie czynna nawet do godz. 23.00.
  • Otwarcie wszystkich kas w sklepach Biedronka w godzinach szczytu w piątki i soboty. Ich zakres godzinowy może się różni w zależności od lokalizacji, jednak gwarancja wszystkich otwartych kas obejmie 5 godzin w każdym z tych dni.
  • Zwiększona częstotliwość dostaw do sklepów w okresie weekendowym tak, by zapewnić pełną dostępność produktów świeżych oraz promocyjnych.
  • Większa liczba promocji w ciągu tygodnia tak, by ruch klientów rozłożył się bardziej równomiernie na poszczególne dni.

Aby sprostać oczekiwaniom zakupowym klientów i obsłużyć spodziewany większy ruch, w piątki i soboty w sklepach należących do sieci będzie pracowało 5 tysięcy osób więcej niż podczas dotychczasowych weekendów.

– Respektując przepisy prawa, na pierwszym miejscu jak zawsze stawiamy oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy konkretne działania, aby zapewnić pełną dostępność produktów i sprawną obsługę przy kasach, a dzięki temu zadbać o satysfakcję klientów podczas zakupów. Oczywiście, wszyscy będziemy się uczyli tej nowej sytuacji, dlatego w najbliższych tygodniach bardzo dokładnie będziemy analizować zachowania naszych klientów i – jeśli zajdzie taka potrzeba – wprowadzać kolejne zmiany - mówi Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

O szczegółach wprowadzanych zmian klienci dowiedzą się również ze specjalnej kampanii informacyjnej, która rusza w mediach. Biedronka przygotowała spot telewizyjny oraz plakaty w sklepach, zamieszczane przy kasach oraz przy wejściu. Klientom, którzy podali swoje dane kontaktowe w trakcie rejestracji do programu „Moja Biedronka”, wysyłane są również sms-y przypominające o kalendarzu handlowym na najbliższe dni.

(Informacja prasowa, materiał partnera)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (8)

QwertQwert

8 3

"na pierwszym miejscu jak zawsze stawiamy oczekiwania naszych klientów" - a oczekiwania pracowników na samym końcu, niech siedzą do 23... 22:49, 06.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pavvriipavvrii

5 2

Zawsze się mogą zwolnić, ponoć to czas ludzi że sobie pracę wybierają 23:07, 06.03.2018


MoelishMoelish

1 0

O dzięki Ci dobra biedronko, że tak dbasz o swoich wiernych klientów..wzruszające..
ciekawe w jaki sposób zbadali te ?oczekiwania naszych klientów?, a może to chodzi o oczekiwania dowództwa Jeronimo i troska o ewentualny spadek wpływów do firmy.. 21:05, 09.03.2018


KlientKlient

9 2

Wspaniała inicjatywa otwarcie wszystkich kas! :) przydałoby się tak na co dzień, bo stanie w kolejkach sięgających do połowy sklepu jest naganne! 22:52, 06.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlientKlient

9 1

Cóż za dbałość o klienta wydzielanie dni w których mają zostać otwarte wszystkie kasy, na co dzień by się to przydało... 22:55, 06.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AkuAku

2 0

*%#)!& made in poland [email protected]
23:48, 06.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agrafkaagrafka

7 0

Czy Polacy zawsze będą już tak reagować??Ludzie to jest jeden dzień, gdzie sklepy będą pozamykane. Dawniej sklepy były otwarte normalnie, w soboty do 13,zdarzało się do 15 i wszyscy żyli. Nie napadali na sklepy jak stado wygłodniałej zwierzyny tak jak to się dzieje przed świętami lub jednym dniem wolnym. Tylko co wszyscy konsumenci zrobią w niedzielę, przecież nie wyjdą na spacer, galerie zamknięte, zostaje siedzenie na kanapie przed telewizorem. Właściciele galerii, supermarketów też powariowali, wydłużanie godzin pracy - jak zwykle świat się śmieje. 09:36, 07.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hehehehehehe

2 1

A ty na spacer to wychodzisz na cały dzień? W taką pogodę jak jest dzisiaj też? 09:44, 07.03.2018


REKLAMA
REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma VIVA MEDIA MARCIN NOWAK, 87-100 Toruń , ul. Konopnickiej 31/2, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez VIVA MEDIA MARCIN NOWAK, 87-100 Toruń , ul. Konopnickiej 31/2 i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© ddtorun.pl | Prawa zastrzeżone