Zamknij

Wielkie zmiany w największej galerii handlowej w Toruniu!

11:08, 27.11.2017 Informacja prasowa, materiał partnera
Skomentuj Fot. Materiały prasowe Fot. Materiały prasowe

Nowe marki, relokacja oraz remodeling salonów – to zmiany, które planuje przeprowadzić największe centrum handlowe w Toruniu do końca bieżącego roku. Do grona najemców dołączy m.in. lider kobiecej bielizny, włoska marka Intimissimi, a odnowione wnętrza zaprezentują takie marki jak Esotiq czy Inglot. W grudniu nie zabraknie również tradycyjnych świątecznych stoisk z bożonarodzeniową ofertą.

Już w grudniu w Atrium Copernicus pojawi się włoska marka Intimissimi, oferująca kobiecą bieliznę stworzoną z awangardowych materiałów i tkanin. Produkty wysokiej jakości, charakteryzujące się eleganckim stylem i bogatym wzornictwem, zagwarantowały sieci pozycję lidera w branży modowej. Nowy salon Intimissimi zajmie lokal o powierzchni 90 mkw

- Na bieżąco śledzimy zmiany zachodzące na rynku, obserwujemy zwyczaje zakupowe naszych klientów i badamy ich potrzeby, dlatego systematycznie dopasowujemy naszą ofertę do ich oczekiwań. Dbamy o to, aby marki premium i popularne sieci w naszym centrum wzajemnie się uzupełniały. Intimissimi to konkurencyjny stosunek jakości do ceny, dlatego włoska oferta cieszy się uznaniem wśród kobiet, a w Atrium Copernicus będzie stanowić idealne dopełnienie oferty fashion – zapewnia Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus. 

To nie koniec zmian w sektorze damskiej bielizny w Atrium Copernicus. Również w grudniu nową odsłonę w toruńskim centrum zaprezentuje marka Esotiq. W odświeżonych wnętrzach  klientki znajdą nie tylko bogatą ofertę bielizny, ale również mogą skorzystać z darmowego  i profesjonalnego brafittingu. 

- Zmiany, które zachodzą w naszym centrum, to nie tylko nowe marki. Najemcy, którzy są w Atrium Copernicus od dłuższego czasu, również dostrzegają potrzebę przedstawienia oferty w inny, nowoczesny sposób, dzięki któremu klienci będą mieli świeże spojrzenie na ich produkty. Remodeling i relokacja salonów wiąże się również z poprawą komfortu odwiedzających centrum, którzy mogą zrobić zakupy w odnowionych, czasami większych sklepach – dodaje Ewa Machowska-Górna.

Niektóre marki zmienią nie tylko wygląd sklepów, ale również lokalizację. Do nowego miejsca przeniesie się Sumatra. Salon oferujący walizki i galanterię skórzaną znanych marek, takich jak Samsonite, March 15, Stratic czy Bruno Banani jest obecny w Atrium Copernicus od dnia otwarcia centrum. Nowy salon przywita gości w rozbudowanej części obiektu na powierzchni 90 mkw. 

Po wielu latach działalności w Atrium Copernicus lokalizację zmieni także marka Inglot. Polski producent kolorowych kosmetyków zamieni stoisko na pasażu na przestronny lokal  o nowoczesnym wnętrzu. Produkty Inglota, cenione na całym świecie, zostaną zaprezentowane na powierzchni ponad 70 mkw.

Na początku listopada nową lokalizację zyskał też salon Green Point. Polska marka odzieżowa otworzyła większy lokal o powierzchni ponad 100 mkw. Zmiana nastąpi również w strefie food court, gdzie zagości restauracja Chopstix. Nowy najemca uzupełni ofertę gastronomiczną centrum o dania kuchni orientalnej. 

- Atrium Copernicus to nie tylko ulubiona destynacja zakupowa mieszkańców Torunia i okolic – to również miejsce, w którym miło i przyjemnie mogą spędzić czas, m.in. podczas lunchu czy obiadu w strefie gastronomicznej. Otwierając nowe restauracje w naszym centrum chcemy zapewnić klientom dostęp do potraw z różnych stron świata. Restauracja Chopstix uzupełni ofertę Atrium Copernicus o smaki popularnej w ostatnim czasie kuchni azjatyckiej – podkreśla Ewa Machowska-Górna

W grudniu, jak co roku, Atrium Copernicus zadba o odpowiedni nastrój. W świąteczną atmosferę w centrum handlowym wprowadzi m.in. oryginalna oferta tradycyjnych produktów bożonarodzeniowych. Odwiedzający będą mogli zrobić przedświąteczne zakupy na pasażu przy stoiskach m.in. z ozdobami choinkowymi, ręcznie malowanymi bombkami z możliwością wykonania dedykacji, wyrobami czekoladowymi marki Wedel czy haftowanymi ręcznikami. Nie zabraknie również świeżych świerków i jodeł

(Informacja prasowa, materiał partnera)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

rudaruda

20 1

Rozumiem że jest to artykuł sponsorowany, więc na temat dyrekcji się nie wypowiem, choć znam bardzo dobrze i to z niezbyt dobrej strony. Copernicus to samograj, dyrekcja nie musi się wysilać i tak też się dzieje. Proponowane w artykule zmiany wynikają z inicjatywy najemców i oni za to płacą, nie dyrekcja za tym stoi. Pozyskiwaniem nowych najemców też nie zajmuje się dyrekcja galerii, tylko centrala Atrium European Real Estate. Może więc niech dyrekcja trochę się wysili i lepiej zorganizuje np. sprzedaż w KFC, bo w weekendy kolejka stoi od lady KFC do stolików na food courtcie i żeby przejść od wejścia przy H&M do Media Markt i dalej, trzeba się przeciskać bo ta strona pasażu jest zablokowana.
Klient 14:46, 27.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%