Zamknij

Mieszkańcy Torunia nie chcą Centrum EnergaCamerimage? Mocne komentarze po informacji prezydenta!

14:00, 22.02.2020 FD
Skomentuj fot. archiwum fot. archiwum

Mieszkańcy Torunia nie chcą Centrum EnergaCamerimage? Mocne komentarze!

Dawno w Toruniu nie było inwestycji, która wzbudza tak ogromne kontrowersje. Europejskie Centrum Filmowe, będące de facto centrum festiwalu EnergaCamerimage ma być wpisane do Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta przez radnych. Informacja o tym wzburzyła mieszkańców.

Inwestycja, która będzie kosztować kilkaset milionów złotych nie ma wielkiego poparcia mieszkańców. Świadczy o tym post prezydenta Michała Zaleskiego, który poinformował, że Rada Miasta zajmie się wpisaniem centrum do prognozy finansowej. Radni najpewniej zagłosują zgodnie z planami prezydenta, ale torunianie nie są do tego pozytywnie nastawieni.

Świadczą o tym komentarze pod wspomnianym postem. Na 27 komentarzy praktycznie żaden nie jest pozytywny (stan z 20 lutego, z godziny 11:00). Torunianie krytykują prezydenta za - ich zdaniem - bezsensowną inwestycję i możliwość przekazania pieniędzy na inne cele. Mieszkańcy nie ukrywają, że kasa bardziej przydałaby się na dokończenie średnicówki lub rozpoczęcie budowy kolejnego mostu.

Radni podejmą decyzję o centrum EnergaCamerimage na najbliższej sesji

(FD)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(78)

PLPL

98 14

Nikt nie chce tego dziadostwa. Za taką kasę, można postawić 3 most i ściągać inwestorów do Torunia. 14:24, 22.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Zenon BielikZenon Bielik

4 6

Ja chcę, moja zona, synek Janek, córki Marysia i Kasia, Moja mama Iga, Babcia Renia, Dziadek Stefam i drugi dziadek Jurek, ciotka Mania, Kuzyn Gienek, jego zona Lusia, i ich dzieci: Maniek, Kazik, Leon, Grazyna, Bolesław i ich rodziny...mam wymieniać?
Jak zatem możesz pisać takie głupoty, że nikt nie chce centrom Europejskiej sztuki Filmowej Camerimage? 07:36, 24.02.2020


Inżynier J.MInżynier J.M

4 5

Na most potrzeba ok 700-800 mln. Jak rzą daje na Camerimage to trzeba brać i cieszyc się że trafia one do Torunia. jestem pewny że może powstać znakomita architektura jakie w Toruniu jeszcze nie było od 2 połowy XX wieku.
Opanujcie się hejterzy z tego portalu 07:39, 24.02.2020


obokobok

3 1

Jesteś jakimś autorytetem? Pochwal się swoimi osiągnięciami i badaniami opinii mieszkańców, jednak widzę że ani o sztuce, ani o ekonomii i finansach państwa i samorządu nie masz pojęcia 13:20, 24.02.2020


reo

adalinaadalina

71 9

artykuł śwetny, krótko i do rzeczy. zamiast CI więcej patroli na drogach by łatali budrzet mandatami za parkowanie pod zakazami oraz na sprzątanie miasta deratyzację itp. mało tego, mamy już tyle tradycji że wystarczy już chyba. miasto żyje z wakacji i turystów . zamiast kicz walić w CSW to byś lepiej zrobił jakieś dobre muzeum dla ludzi a nie dla znawców sztuki specjalnej której normalny mieszkaniec nie zrozumie. michał, proponuję by zamiast CI postawić na rozwój Skyway ale bez komercji , dobre teatry plenerowe duże i małe i wielkie i gigantyczne bo z tego toruń słynął przez poprzednie bez ostatniego lata. stąd masz Michale tylu turysytów. 15:48, 22.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PolonistaPolonista

3 10

Kobieto nie umiesz pisać po polsku a co dopiero myśleć logicznie. BUDŻET pisze się przez Ż. Jesteś homofobem. Wykluczasz artystów. Ale pewnie kochasz LGBT, jak wszyscy w tym lewackim piśmidle. Tak wygląda wasza tolerancja
Taaaak ...może dla prostaka te wypociny złośliwego, prymitywnego dziennikarza są artykułem, świetnym artykułem buhahaha 19:48, 22.02.2020


do polonistydo polonisty

6 2

Taki z ciebie polonista, jak z koziej dupy trąbka. Gardzę takimi odpadami jak ty ? 20:02, 22.02.2020


polonistapolonista

2 3

Właśnie tacy jesteście wy którzy jesteście przeciw ECF Camerimage.
Niekulturalni, albo chamscy, pełni nienawiści i zakompleksiali, a czasem bufonowato zadufani w sobie. Zazdrościcie bo sami nie potraficie. Popełniacie błędy ortograficzne i boicie się o własne interesiki. 08:40, 23.02.2020


ghkghk

75 8

Zaleski ma na te komentarze wywalone. Przecież te ogromne pieniądze będą szły nie z jego portfela a z publicznej kasy. Jestem pewien że Żydowicz coś tam w zamian obiecał Zaleskiemu. Zaleski to taki darmozjad że za darmo nic nie zrobi. Mieszkańcy powinni się w końcu obudzić i tą całą klikę na taczkach poza miasto wywieźć na czele z Zaleskim. 16:09, 22.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MIŁOŚNIK KINA MIŁOŚNIK KINA

3 15

I na miejsce prezydenta Zalewskiego wpakować lenza,myrchę albo wielgus ,teraz najważniejszą ,,reklamą'' robi nam wielebny ojciec Rydzyk .......zastanów się człowieku co jest lepsze Marek Żydowicz czy ojciec Rydzyk !!! 17:23, 22.02.2020


wielkiwielki

0 0

tyfusie zajmij sie brusiem
10:07, 29.02.2020


Marek77Marek77

16 87

Super pomysł. Obiekt będzie służył miastu przez kolejne dziesięciolecia. Podobnie jak w Cannes będzie tam nie tylko raz do roku festival filmów, ale przez okrągły rok wiele imprez o charakterze międzynarodowym i ogólnopolskim
. Miasto zyska prestiż i zarobi pieniądze. Turyści to najlepszy sposób na rozwój miasta. Trzeba im uatrakcyjnić pobyt w Toruniu aby dostawali dłużej i więcej zostawili pieniążków. 16:25, 22.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

odp.odp.

12 6

Te super atrakcje Torunia można obejrzeć przez pół dnia. Toruń to taka powiatowa mieścina z ambicjami na metropolię. 17:07, 22.02.2020


KrzysztofKrzysztof

6 1

To inwestycje w nowoczesne fabryki i sektor finansowy przynosi realny zysk a przez co podnosi sie placa, co przeklada sie na realny rozwoj miasta i naplyw nowych mieszkancow. Obecnie mamy odplyw mlodych z Torunia, gdyz jest on nieatrakcyjny finansowo. Budowa nowej hali dla vipow nie wnosi nic w rozwoj miasta! Pan Zydowicz nie opuscil Bydgoszczy z wlasnej woli, Nie zapominajmy o takze o socjalistycznych korzeniach pana Prezydenta, Toruniowi potrzeba spojrzec szerzej niz tylko wlasne uwielbienie, musi stac sie miastem nowoczesnym a nie pocztowkowym. Osobiscie ciekawi mnie bardzo jak to jest najpierw Prezydent przekazuje grunt, a nastepnie radni maja to przeglosowac... dziwna kolejnosc. Pozdrawiam 09:15, 23.02.2020


LolLol

5 1

Marek 77 przy takim sposobie myślenia to w ciągu tych dziesięcioleci miasto się wyludni bo miasto nie daje szans na godne życie. Na myśl przychodzi mi Wenecja gdzie rodzimi mieszkańcy muszą się wyprowadzać poza miasto bo nie stać ich na czynsze, opłaty, poprostu na życie. Koszty życia w takim TURYSTYCZNYM mieście poszły tak drastycznie w górę w imię czego?? Wszystko dla turystów a mieszkańcy won!!! ? 10:39, 23.02.2020


KrzysiaKrzysia

3 2

Szkoda że nie rozumiesz czym ma być ECF Camerimage, To nie hala dla vipów tylko Instytucja prowadząca działanie na skalę europejska w dziedzinie filmu, w tym produkcji filmowej. Poza tym skoro udało się przekonać Rząd by dał z dizłaki kultura 400 mln Toruniowi to zamiast wyć i skowyczeń inni powinni sami spróbować stworzyć coś co także zainteresuje Rząd i dadzą na ich działki kasę , a miasto dołoży 1/3...o ile będzie to działalność publiczna. Brzmisz rozsądnie , ale dałeś się wpuścić do Chóru typowo polskiej zawiści. DDT powinno zostać postawione przed komisją etyki mediów za manipulację i jednostronne przedstawianie spraw Camerimage 17:04, 23.02.2020


cameracamera

16 9

Byłoby dobrze ponownie przeanalizować ten projekt, bo to dużo pieniędzy i może dałoby się coś korzystniejszego dla Torunia załatwić. Jednocześnie jestem daleki od tego bełkotu < mieszkańcy Torunia są temu przeciwni>, gdyż to wali tym samy, że cały postępowy świat potępia imperilizm amerykański i popiera Castro. 16:26, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GalGal

14 67

Popieram prezydenta Zaleskiego i to zdecydowanie! Jeżeli miasto ma się rozwijać i być ważnym punktem na mapie Polski, ale także i na mapie Europy, to musimy inwestować m.in. w tego typu przedsięwzięcia. Z kolei jeżeli chcemy przyciągać i turystów, i przedsiębiorców, to musi to być pod każdym względem miejsce atrakcyjne. Nikt nie przyjedzie do tzw. "wygwizdowa" i nikt tam nie wyda złotówki. Toruń jest coraz lepiej odbierany przez osoby z kraju i ze świata. Ludzie chcą tu się osiedlać, pracować i inwestować. To jest najlepsza rekomendacja.
16:51, 22.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ha haHa ha

11 0

A gdzie pracować. Sprawdź stan ludności na przełomie kilku lat. Jakoś nie liczby nie wskazują na europejskie eldorado. 17:05, 22.02.2020


nicknick

0 0

Puknij się w łepetynę !! 16:16, 28.02.2020


Paulina AngelPaulina Angel

12 73

To jest znakomity pomysł i inwestycja potrzebna nam młodym. A negatywne wpisy są zapewne od pełnych żółci albo Jaworskich z Toffi albo Giedrysa albo Bielickiego albo pseudo dziennikarzy z DDT 17:04, 22.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TołdiTołdi

4 3

Panie Marki, Pan się uspokoi już z tymi komentarzami ;) 18:10, 22.02.2020


LogikLogik

9 62

Czytam zacytowane przez nierzetelnego autora artykułu EWIDENTNIE WYBRANE wpisy i widzę jak NIEUCZCIWE jest DDT mszcząc się za to, że nie udało im się wejść na Galę Camerimage. Tak słyszałem że żebrali i wejściówką, a organizatorzy po prostu nie mieli miejsca. TO nie jest dziennikarstwo tylko podwórkowe złośliwości. Sondy w innych mediach pokazują, że ponad 50% ludzi popiera tę inwestycję. 17:10, 22.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TołdiTołdi

5 2

Panie Marku, Pan się uspokoi z tymi komentarzami ;) 18:11, 22.02.2020


SmerfySmerfy

3 4

Pudło panie redaktorze ...chwilowo redaktorze hahaha 19:29, 22.02.2020


Abc Abc

71 6

Wydaję mi się że o takiej inwestycji na tyle lat za tak duże pieniądze powinni zadecydować mieszkańcy tego miasta i osoby które rozliczają tu podatek. Czyli referendum. A tak zadecyduje jedna osoba która nie ponosi żadnej odpowiedzialności przy bankructwie miasta. A może przy wydatkach idacych w setkach milionów znalazło by się 20 na zakup autobusów i kasacje jelczy bo taki widok na dworcu głównym nie budzi szacunku. 17:10, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

54 9

Jeżeli będą pozytywne komentarze to tylko od przedstawicieli Żydowicza. No cóż 200 milionów piechotą nie chodzi. Trzeba śledzić co piszą ludzie i zaraz dawać kontrę prawda? Nadto można redakcję postraszyć sądem a co niech nas nie tykają, nam się kasa podatników należy a co? 17:14, 22.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MIŁOŚNIK KINA MIŁOŚNIK KINA

4 9

Nie jestem przedstawicielem Marka Żydowicza ale popieram Go i władze miasta za pomysł ,wystarczy zobaczyć kto nas odwiedził i jakie osoby światowego kina nas zaszczyciły i na pewno ci wszyscy goście spłacają dużą część poniesionych kosztów a poza tym ogromna reklama Torunia która wreszcie zagłuszy reklamę robioną nam przez ojca R . 17:37, 22.02.2020


OjciecOjciec

4 5

Dla ciebie : Pana Żydowicza. Matka nie nauczyła kultury i szacunku dla innych. 19:27, 22.02.2020


SzefSzef

64 10

Gospodarz spi.......j z miasta nikt Cie tu nie chce!!! 17:30, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QwertyQwerty

70 7

Myślę, że znaczna większość mieszkańców jest przeciwna tej inwestycji, niezależnie od opcji politycznej jakiej sprzyjają. Faktem jest, że o wiele bardziej jest potrzebny 3 most, jest też wiele innych inwestycji które są bardziej potrzebne i oczekiwane. Co nam mieszkańcom z tego camer image na który nie ma szansy wejść, trwa to bardzo kròtko i co z tego mamy .... A jeszcze pamiętajmy że to będzie wymagało ciągłego finansowania z kasy miasta, bo samo to się nie utrzyma..., masakra , Przemyślcie to panowie radni i Panie Prezydencie ..... 18:20, 22.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzarodziejCzarodziej

12 1

Podobno przekazali teren po tę inwestycję więc po co pytać radnych skoro prezydent sam zadecydował. Z Torunia i tak młodzi uciekną bo tu jest praca ale za minimalne wynagrodzenie więc pracować nie będą no i podatków nie będzie aby spłacać kredyty i mieć na utrzymanie obiektu. Zaklinanie rzeczywistości nic nie pomoże. 18:43, 22.02.2020


ggbhggbh

4 3

konsultacje napiszcie wniosek omkonsultacje spoleczne i zadecydujcie
18:30, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Abc i SzefaDo Abc i Szefa

8 20

Ludzie wybiorą disco-polo i to by się wam podobało Hahahaha.
A wulgaryzmy i obrażanie prezydenta czy szefa Camerimage pokazują że nie ma co was traktować poważnie.
19:20, 22.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Masz racjęMasz rację

4 5

Disco Polo to jest poziom DDT, a nawet gorzej. Śledzie, kiełbasa na grilla i ta skandalicznie *%#)!& posłanka jak tu ktoś napisał hahaha 19:56, 22.02.2020


KinomanKinoman

9 49

Nie wpuszczać na Camerimage dziennikarzy DDT i podobnych kmiotów. Toffi zapłaci za swą nienawiść. 19:22, 22.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WeraqWeraq

8 1

A kim jesteś żeby decydować kto ma wejść a kto nie? I jaka niby nienawiść a za „kmiota” może być proces ;) 19:59, 22.02.2020


KinimanKiniman

4 2

Hahahaha idź do sądu Kmiocie z DDT. Nawołuję Camerimage by wam nie dawało wejściówek i już, bo jesteście zbyt nieuczciwi i kolesiowaci. Nie wiecie co to etyka dziennikarska. Kmioty do kwadratu. Ktoś powinien uświadomić właścicieli portalu jaka prywatę odprawiacie w DDT. A Zaleski powinien zakazać wykupywania jakichkolwiek reklam u was bo jesteście nieuczciwymi pismakami. 08:48, 23.02.2020


Ty querrtyTy querrty

7 52

Masz trochę oleju w głowie? Kasa z Ministerstwa Kultury nie może iść na drugi most, a żeby go wybudować potrzeba dziś pewnie ok 800 mln. Skad weżmiesz 600 jeśli nawet policzyć 200 które miałby być zabrane Camerimage? Wolę dostać 400 z MKiDN na Camerimage bo zarobi wielu mieszkańców Torunia.






19:26, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawnikPrawnik

8 44

zastanawiam się dlaczego jeszcze Camerimage nie wytoczyło procesu DDT. Pewnie nie dostrzegają tego brukowca. A może po prostu to jest portal nic nie znaczący. faktem jest reklamy zdechłych ryb, kiełbasy i Schuerin -Wilgus...oraz kolesiowskie lizanie doopy. Fakt nie wart robic im rozgłosu. Niech sobie pieski ujadają. 19:32, 22.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RafixRafix

8 1

A na jakiej niby podstawie miałby być ten proces? Przecież oni nikomu nie ubliżają? Wykorzystują swoje prawo jako media do opisywania spraw. 19:56, 22.02.2020


KinomanKinoman

2 2

Prawo do manipulowania faktami i opiniami hahahaha chciałeś powiedzieć. DDT to był taki szkodliwy dla zdrowia proszek na wszy i pisanie redaktorów tego portaliku jest takim samym badziewiem, Jakoś nie czytam tu wywiadu z p. Żydowiczem, nie czytam wywiadu z prezydentem, a gó...rze dziennikarze nie cytują pozytywnych opinii. Byle robić zamieszaniem jak kiedyś z wyborem dyrektóa CSW i okazało się, że to zmanipulowana sprawa przez jaworkich i ich kolesi . Myśle że kiedyś będą tego bardzo żałować. 17:14, 23.02.2020


KawkaKawka

7 34

A ja nie chcę DDT i żeby Miasto wykupywało jakąkolwiek reklamę w DDT.
I instytucje miejskie tez nie powinny kupować reklamy w tym ohydnym portalu.
Panie Prezydencie stop marnowania pieniędzy i dawania zarobić nieuczciwym dziennikarzom. Właścicieli DDT trzeba uświadomić, że dziennikarze wykorzystują ich własność do prywatnych wojenek! 19:53, 22.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

PabloPablo

8 0

Do jakich prywatnych wojenek? Na jakieś podstawie ten wniosek? Dziennikarz zastanawia się czy jest sens wydawać pieniądze na taką inwestycje, daje przykłady komentarzy mieszkańców i to niby „prywatna wojenka”? 19:58, 22.02.2020


do pablodo pablo

6 0

Daj sobie spokój, przecież kawka to jakaś trolująca ameba. 20:02, 22.02.2020


pobudkapobudka

4 1

Media potrafią zarabiać na siebie w przeciwieństwie do ludzi Żydowicza którzy od Torunian chcą z ich podatków 200 milionów. złotych 07:04, 23.02.2020


KinomanKinoman

1 0

Żydowicz stworzył coś, dzięki czemu nasze Miasto dostanie od Rządu 400 mln.
Jak coś takiego stworzysz i Rząd ci da to mieszkańcy Torunia tez dołożą by dostać dwa razy więcej.
Tak ddt zarabia reklamami śledzi i kiełbas hahahahahahaha można i tak, a jeszcze LGBT, Szering z kolejnymi kompromitacjami i najlepsza na świecie w samochwalstwie jaorska i jej mąż z tym festiwalem o nazwie cukierka hahaha 08:54, 23.02.2020


RysRys

23 2

A podobno na przejście podziemne na Rapackiego nie było pieniędzy? :) Gospodarz :) 20:58, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

7 4

Jedni chcą a inni nie chcą. Cześć to mądrzy ludzie a reszta hejterzy. Po ci drążyć temat 23:04, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ddthejtddthejt

6 40

To co wypisuje ddt o Camerimage to jest HEJT pod pozorem niby informacji prasowej. Wybór tylko negatywnych komentarzy, brak głosu ludzi z Camerimage.
Nieustanny atak na Camerimage, Kompromitacja tego portalu przekroczyła wszelkie granice. I dlatego jak u Bareji powinny wisieć na Jordankach podobizny tych skompromitowanych dziennikarzy - kłamców i manipulatorów. 08:58, 23.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RafixRafix

4 2

Oj ludzie od festiwalu mają jakiś problem z DDT. Ciekawe dlaczego?
A negatywne komentarze o redakcji tylko od nich 09:20, 23.02.2020


chau chauchau chau

6 0

Gdyby mi ktoś chciał dać 200 milinów też bym się odszczekiwał na wszystkie strony.
Chcecie budować to za swoje , szukać sponsorów itp 14:41, 23.02.2020


KinomanKinoman

3 3

Ludzie z Festiwalu mają wywalone na byle portalik , który ogląda ze 100 osób po kilka razy dziennie. To raczej gó..rze z ddt mają coś do Festiwalu , bo są skolesiowani z drobnymi cwaniaczkami od krówka festiwalu i inymi pasożytami 17:19, 23.02.2020


Wsiok Wsiok

47 2

Absolutnie nie ma zgody na takie trwonienie kasy. Chyba ich pogięło po całej linii. To jest karygodne że bulwar który powinien być wizytówka Torunia wygląda jak z lat 80 tych! Krzywe chodniki, dziury, jezdnia zmasakrowana, deptak na bulwarze to jest porażka. Każde miasto na zachodzie dba o swoje flagowe punkty, a tutaj dziesiatki lat i ten bulwar wygląda jak w 1989! Nie wstyd Ci prezydencie i wam wszystkim madralom z rady miasta? 09:06, 23.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MiastowyMiastowy

1 5

Siedź wsioku na swym mentalnym zadupiu. Cztery klasy i umiejętność składania literek to za mało by coś mądrego napisać, 17:21, 23.02.2020


Filmowiec Filmowiec

8 5

Tak czytam te wszystkie komentarze i się dziwie bardzo. Już po raz kolejny pod artykułem o Camerimage mega napinka. Niestety tworzona przez ludzi związanych z tym wydarzeniem jakby mieli kompleks mediów i innych wydarzeń kulturalnych. Nie wiem czy się boja tej redakcji czy co... to samo dotyczy ich stosunku do Tofifestu. Dziki atak bez powodu mimo, że druga strona milczy. Zamiast się cieszyć, źe w Toruniu tyle wydarzeń kulturalnych to atak bo przecież „tylko Camerimage najlepszy i super”, znam sporo osób które działają i tutaj i tutaj. A co do ataku na DDT to chyba jednak redakcja robi dobrą robotę skoro jest taku dziki atak. Ludzie opamiętajcie się i żyjcie w zgodzie bez kompleksów 09:39, 23.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

klasykaklasyka

2 2

Zacytuję klasyczkę *%#)!& : "Nie wciskaj mi dziecka z kąpielą do brzucha" .
Przypomnij sobie co zrobiliście podczas wyboru dyrektora CSW. Chamski atka i kłamstwa ze strony jaorskiej i wycie dziennikazrzy zakolegowanych i pseudo-artystów. Teraz ataki ddt na to inwestycję związaną z Camerimage bo jak słysze nie dostali jakichś wejściówek . DDT do komisji etyki mediów. Nie pisze się jednostronnych artykułów, nie pozbawia się prawa wypowiedzi strony krytykowanej. Ze stront ddt są wyłącznie krytyczne uwagi o Centrum dla Camerimage choć nasze miasto zysk 400 mln i kase na utrzymanie od ministertswa. To jest nagonka a nie dziennikarstwo. 17:28, 23.02.2020


filmowiec?filmowiec?

2 0

chyba ślubów hahaha 17:29, 23.02.2020


NanaaNanaa

14 2

A może lepiej coś zrobić żeby młodzi po studiach zostawali w Toruniu? Żeby mieli tutaj jakieś perspektywy? Fajne miasto ale pracy tutaj nie. Większość po studiach od razu wyjeżdża 09:44, 23.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hahahahahaha

4 7

to zrób coś, bo Camerimage przyniosło 400 mln i 6 mln rocznie na utrzymanie centrum które ma zostać wybudowane oraz ogromne korzyści dla lokalnych przedsiębiorców którzy zarabiają podczas festiwalu kilkanaście mln.
No zrób cos takiego i potem zdobądź w rządzie kasę to cię poprę, a teraz jestem za Camerimage. 17:32, 23.02.2020


NanaaNanaa

5 3

Nie mówię że nie ma miejsce na taki festiwal ale Camerimage dopiero co powróciło do Torunia. Może niech najpierw przez kilka lat przyniesie korzyści dla miasta a później niech wybudują im budynek. Jaką masz gwarancję że festiwal za 2-3 lata nie przeniesie się gdzie indziej? I skoro festiwal w tym roku odniósł taki sukces to za rok może też się odbyć w tych samych obiektach.

I tak coś zrobię. Wyprowadze się do innego miasta gdzie będą perspektywy rozwoju 20:01, 23.02.2020


PffPff

12 1

Już powinny stać kolejne nowe mosty , bo nadal jesteśmy w czarnej dupie , a i bez mostów nie będzie inwestorów 12:55, 23.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mostmost

3 5

to zdobądź ca 800 mln na most, bo tyle kosztował ponoć poprzedni hahahaha 17:33, 23.02.2020


pytanie do fanów CAMpytanie do fanów CAM

30 1

Co przeciętny mieszkaniec miasta będzie miał z festiwalu CAMERIMAGE? 13:05, 23.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

odpodp

10 1

odp. NIC 14:42, 23.02.2020


hehehehe

4 1

Korki w mieście i dziurę budżetową. 13:02, 24.02.2020


obokobok

4 4

Słyszałeś coś o przemyśle turystycznym? Łopatologicznie: turysta przyjedzie, zapłaci za hotel, za papu, za taksówki....... właściciele tych biznesów będą mieli kasę na np. modernizację, zakup mieszkania, paliwa.... kasa będzie tu krążyła i wspomagała lokalny biznes. A jaka według ciebie byłaby alternatywa? Kasa z ministerstwa poszłaby gdzie indziej, a za miejskie 200 mil. co by powstało? 13:28, 24.02.2020


A co A co

7 8

A co ma przeciętny mieszkaniec z Ratusza? ZBURZYĆ co nie?
Trzeba być tępakiem by zadawać pytania tak *%#)!& Na Camerimage wielu przedsiębiorców ( dla ciebie to pewnie nie s przeciętni mieszkańcy hahaha ) zarobiło kilkanaście milionów złotych. Korzyści jest bardzo wiele w przeciwieństwie do pożerającego Wyłącznie pożerających dotacje z naszych podatków imprezek np.. TOFFI .Czy dziennikarzyno marny sprawdziłeś jakie są korzyści z Toffi i Camerimage? No sprawdź. Nie napiszesz o tym i wszyscy wiedza dlaczego. 17:40, 23.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToruniakToruniak

15 4

Przemysł niech sprowadza. Zatrudnienie niech wzrośnie a nie kolejny moloch dla urzędasow za nasze podatki. Jak chcą oglądać filmy to do Cannes niech lecą za własne pieniądze... Bulwar dziura na dziurze, średnicówka nie dokończona... ?? 10:02, 24.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahahaHahaha

2 1

Chcesz inwestorów zobaczyć to se jedż do Cannes na targi inwestycyjne, drogi ładne chcesz zobaczyć to zapytaj Tuska dlaczego autostrady sa dziurawe. Głupcze mieszasz sprawy i porządki, no ale czego się spodziewać po kolesiach Toffi i DDT 11:59, 26.02.2020


kulturakultura

43 4

Lepiej by dofinansowali zajęcia w przedszkolach i szkołach zamiast wywalać takie ogromne pieniądze na nie wiadomo co. Może mieszkańcy w końcu się obudzą i podsumują prezydenta Zaleskiego i radnych 14:57, 24.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObudzonyObudzony

2 2

Obudziłem się właśnie i podsumuje ciebie i ddt:
SZAMBO 11:57, 26.02.2020


odpowiedzialnośćodpowiedzialność

10 4

Prezydent dzisiaj przekazuje 2 hektary atrakcyjnego gruntu dla centrum Filmowego Camerimage natomiast radni mają dorzucić bagatela 200 ml. Pytanie jakim prawem ci ludzie decydują o majątku miasta i jego zadłużeniu. Dlaczego Toruń już jest zadłużony na 1 miliard? Jaka jest prawna odpowiedzialność tych ludzi, czyżby żadna? 12:58, 25.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObywatelObywatel

1 3

Wiesz co to DEMOKRACJA?
Czasami Bogu dzięki większość wybiera mądrych ludzi a nie takich jak redaktorzy DDT i ty prymitywny d.pku 11:56, 26.02.2020


shoppgirlshoppgirl

3 17

ddt Torun pracuje chyba tymi negatywnymi artykułami nt Camerimage na podwyższenie swojego portalika. Wczoraj czytałam komentarz pod innym artykułem, że to jest osobista animozja redaktora naczelnego ddt Toruń, który domagał się zaproszenia na galę zamknięcia festiwalu, uważał bowiem, że ono mu się należy, a ponieważ nie dostał, to teraz organizuje na Camerimage nagonkę. Komentarz ZNIKNĄŁ, co tylko potwierdza, że to prawda. DDT Toruń - Wasze artykuły nie są merytoryczne - tylko napędzacie hejt i podburzacie do tego. Nie tłumaczycie ludziom, że te pieniądze nie będą mogły być przeznaczone na most, dziury w chodnikach, szpitale, autobusy, czy zajęcia kulturalne na dzieci, ponieważ są to środki CELOWE. Jeśli Toruń ich nie weźmie, dostanie je inne miasto. A inwestycje zawsze napędzają gospodarkę. Nie macie prawa używać znaku STOP HEJT, skoro sami jesteście hejterami, z Waszym redaktorem naczelnym na czele! 10:40, 26.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DDT=0DDT=0

3 26

Dziennikarze tego portalu nie powinni być wpuszczani na Camerimage.
To tendencyjny portal o światopoglądowym skrzywieniu bolszewickim.
Kompletne mniej niż zero. 19:20, 26.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DDT halo!DDT halo!

2 8

No co się z wami dzieje. radni dali jednogłośnie 200 mln na Centrum Camerimage a tu nie ma żadnego artykułu??? No nie !
Żadam opoublikowania artykułu na temat petycji oszołoma Maracha który urodził się w Kwidzynie i teraz walczy o Toruń. Postawcie mu pomnik wy z DDT i Toffi, wszak nawołuje premiera Morawieckiego by zablokował wsparcie Rządu dla Torunia, by zabrał naszemu Miastu 400 mln! Do dzieła! Dlaczego milczycie? Już Dziewuchy Dziewuchom piszę do siebie na Fejsie żeby popierać ten idoiotyzm i już jakaś id.tka z Łodzi i kolejne z Bydgoszczy podpisują się pod petycją! Już dołączają do tego specjaliści od Torunia we Wrocławiu, Stolcu Kujawskim, Biedroniowie, Szmakowie, wsi Giedrysowo i osiedlu Bielickim popierani przez niudaczników Chmielewskich czy jakieś kluczwydry. Uśmiać się można. Wszelkie pasożyty i beztalencia z pretensjami się zlatują, ale brak bębenka z DDT. No co z wami. No co z wami hieny dziennikarskie? No do roboty amatorzy dziennikarstwa. Można zrobić z dyżurną posłanką od *%#)!& wypowiedzi jak choćby niedawno:" Niech pan mi nie wciska dziecka z kąpielą do brzucha" - dawać ją niech naród ma troche igrzysk nienawiści. Niech wezwie do marszu na Ratusz, spaceru przed Rade Ministrów, wywieszenia zasmarkanych chustek na znak protestu. No już co z wami? A może zrozumieliście że klamka zapadła i to nic nie da tak jak w sprawie CSW? No cóż . Pozostaje więc ruszyć z malkontentem, tym brudnym chodzącym workiem żółci z GW, pójść na nocny maraton piwny i podziwiać mgły poranne nad Wisłą, i pielęgnować kaca giganta, który staje się paliwem plucia jadem ,przechodzi w stan permanentnego obwiniania świata o to że nie jest taki jak chore ego jego chce. 06:43, 28.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

halohalo

2 0

Oprócz ludzi z tak zwanej kultury w Toruniu żyją jeszcze inni, normalnie pracujący, uczciwie płacący podatki, którzy chcieliby żyć w mieście dla nich przyjaznym. Zapewne teraz mieszkańcy bardziej zastanowią się kogo wybiorą na radnych i prezydenta. Ci ostatni pokazali co potrafią i gdzie mają zwykłych mieszkańców Torunia 07:35, 28.02.2020


0%