Wojewódzki szpital zespolony w Toruniu wdrożył aplikację mobilną Informacje Medyczne, stworzoną przez Asseco Poland. Dzięki nowemu rozwiązaniu pacjenci zyskają szybki dostęp do swojej dokumentacji medycznej.
Ponadto, za jego pośrednictwem tego rozwiązania pacjenci będą mogli zapisać się na wizytę w ramach jednostek współpracujących ze szpitalem. Partnerem projektu była firma Infocomp Sp. z o.o. Jest to pierwsze wdrożenie aplikacji Asseco Informacje Medyczne w województwie kujawsko-pomorskim.
Aplikacja zapewnia sprawną wymianę dokumentacji medycznej między pacjentami a personelem medycznym. Rozwiązanie umożliwia zdalny dostęp do informacji o leczeniu oraz do wyników badań, bez konieczności wizyty w placówce
- Szpital Wojewódzki w Toruniu to jedna z największych placówek służby zdrowia w województwie kujawsko-pomorskim. Aplikacja Informacje Medyczne umożliwia pacjentom dostęp do wyników badań oraz kart informacyjnych leczenia szpitalnego z poziomu telefonu komórkowego. To znacząco oszczędza ich czas, ale równocześnie skraca kolejki - powiedziała Sylwia Sobczak, dyrektor Wojewódzkiego Szpitala w Toruniu.
- Jest to kolejny etap cyfryzacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu, w którym aktywnie uczestniczy Asseco. W jednostce działa już nasz flagowy system informatyczny, który obsługuje zarówno część medyczną, jak i administracyjną - Asseco Medical Management Solutions. Cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i możemy uczestniczyć w rozwoju tej placówki - mówi Krzysztof Groyecki, wiceprezes Asseco Poland.
Jak skorzystać z aplikacji? Potrzebna jest jedna wizyta w szpitalu, by otrzymać specjalny kod. Na Bielanach można go dostać na parterze budynku, tuż przy punkcie Informacji Szpitalnej, obok klatki schodowej B, za SOR-em.
Licencja i wdrożenie aplikacji kosztowały 10 tys. zł.
[ALERT]1565604440725[/ALERT]
Paweł107:28, 13.08.2019
"Licencje i wdrożenie kosztowały 10tyś zł." Chyba kilku zer zabrakło.... 07:28, 13.08.2019
JJ17:49, 13.08.2019
Aplikacja mobilna, cyfryzacja, rewolucja, OK
Ale, żeby to zadziałało, trzeba podobno jechać po jakiś kod do bliżej nieokreślonego miejsca (tuż przy punkcie, obok klatki schodowej). To chyba nie jest na miarę XXI wieku :)
I to się nadaje do prasy, a nie tylko kelnerzy i kelnerzy :) 17:49, 13.08.2019
Phoenix11:29, 13.08.2019
3 0
Nie koniecznie. Licencja i wdrożenie, a nie sama aplikacja.
Ta, zapewne jest wielokrotnie droższa.
Niemniej, to dobre posunięcie ze strony szpitala. 11:29, 13.08.2019
znudzony21:31, 13.08.2019
1 0
Raczej się zgadza. Tego nikt od podstaw nie pisał, tylko Asseco ma pakiet oprogramowania dla ochrony zdrowia i sprzedaje licencje na określone elementy tego pakietu różnym placówkom. Pewnie szpital już wcześniej korzystał z ich oprogramowania i teraz tylko włączyli im dodatkową funkcję. Ciekawe tylko czy licencja miesięczna czy roczna - bo raczej nie dożywotnia. 21:31, 13.08.2019