Wczoraj pisaliśmy o pacjentach, którzy skarżą się na postępowanie Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy i zapisów do okulisty. Przychodnia miała odwołać i przekładać wizyty. Dziś otrzymaliśmy odpowiedź dyrekcji placówki.
Przypomnijmy, że pacjenci skarżą się na odwoływane i przekładane wizyty oraz brak kontaktu ze strony placówki. Twierdzą, że to brak szacunku dla pacjenta. Niezwłocznie poprosiliśmy o komentarz NFZ, Rzecznika Praw Pacjenta oraz sam Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy. Od przychodni dostaliśmy następującą odpowiedź.
Autorem stanowiska przychodni jest dyrektor placówki, Donata Wilińska. Czekamy jeszcze na odpowiedź Narodowego Funduszu Zdrowia, który ma wypowiedzieć się do końca tygodnia oraz Rzecznika Praw Pacjenta. Do sprawy z pewnością wrócimy.
dr MuchaC#17:32, 14.03.2019
3 5
Niejaka posłanka (poślica) Mucha z peło-poko miała na to prostą receptę.
Uważała, że to bez sensu i bardzo kosztowne, gdy emeryci zamiast do teatru, kina, manucure uparli się, aby co dwa tygodnie idą do przychodni.
Zaś fanaberią jest robić tym po 80- ce operacje na biodra, endoprotezy.
Kilka dni temu oceniła trzynastkę dla emerytom i rencistów jako obrażliwą dla tej grupy.
Poślica Mycha ma rzeczywiście dr z ekonomii
17:32, 14.03.2019
Phi08:02, 15.03.2019
3 0
A jak wytłumaczą te długie kolejki i stanie w nich przez kilka godzin do rejestracji???!!! 08:02, 15.03.2019