Czytelnicy wciąż narzekają na kierowców Miejskiego Zakładu Komunikacji. Tym razem w tej sprawie napisała do redakcji pani Aneta.
Przypomnijmy. Przed kilkoma dniami opisaliśmy sytuację, w której jednej z pasażerek kierowca nie chciał sprzedać biletu. Poza tym był niemiły i opryskliwy.
[ZT]11893[/ZT]
Po naszym tekście rozgorzała istna burza. Pojawiła się fala komentarzy na Facebooku. Czytelnicy piszą również w tej sprawie na naszą platformę Alert24. Jedną z nich jest pani Aneta.
- Na przystanku Czeremchowa chciałam kupić bilet. Podeszłam do przednich drzwi, ale kierowca ich nie otworzył, co więcej pozamykał pozostałe i chciał odjechać. Dopiero jak zaczęłam pukać do drzwi zatrzymał się i otworzył środkowe. O tym, że był nieprzyjemny pisać nie muszę - pisze Czytelniczka.
Jeszcze raz przypominamy wyjaśnienie rzecznika prasowego MZK w Toruniu.
- Zakup biletu u kierowcy lub motorniczego powinien nastąpić na przystanku, na którym pasażer wsiadł do pojazdu. Pasażer zamierzający kupić bilet u kierowcy lub motorniczego zobowiązany jest wejść do pojazdu przednimi drzwiami. Brak możliwości zakupu biletu w pojeździe nie zwalnia pasażera z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd - wyjaśnia Piotr Reich.
Czekamy na wasze sygnały.
[ALERT]1505655692998[/ALERT]
olo16:42, 17.09.2017
Dziwny trend w Waszej gazecie aby krytykować bez sensu jedna grupę zawodową , to już staje się śmieszne.Zróbcie wywiad z jakimś kierowcą i przedstawcie zdanie strony przeciwnej . 16:42, 17.09.2017
???16:55, 17.09.2017
To nie gazeta 16:55, 17.09.2017
elo18:42, 17.09.2017
no tak, hrabiostwo wsiadło - płaci i żąda. A dupsko ruszyć do kiosku po drodze z ryneczku albo kościółka ... najlepsze pewnie byłyby za darmo autobusy ale jak wiemy takie jeżdżą tylko w wybrane dni roku i w wybranym kierunku portu drzewnego. 18:42, 17.09.2017
UMT00:33, 20.09.2017
A 1.11 i 31/1.01, to gdzie pojazdy MZK jeżdżą? ???? 00:33, 20.09.2017
Xyz09:36, 21.09.2017
Podaj gdzie na Chełmińskiej jest kiosk? Bardzo mnie to interesuje. Albo na Szczecińskiej? Olimpsijskiej, Kosynierów itd? Bo obawiam się, że nie ma, a skoro MZK oferuje sprzedaż u kierowców, to niech kierowcy nie zachowują się jak nagabywane cnotki. 09:36, 21.09.2017
gość19:19, 17.09.2017
A co za problem robi jak wsiadła i pojechała? trzeba było taxi zamówić jak w autobusie jej źle. 19:19, 17.09.2017
Pasażer19:38, 17.09.2017
W *%#)!& się poprzewracało. Trzeba stać na początku zatoczki i wsiąść przednimi drzwiami...Z opisu wynika, że Pani szła dopiero do przednich drzwi (nie wiadomo skąd), a nie stała tam pani. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Radzę najpierw pomyśleć a nie rozpowiadać głupoty. Za nieprawdziwe informacje i wprowadzanie w błąd też grożą konsekwencje droga Pani.... 19:38, 17.09.2017
Asiasz17:55, 18.09.2017
tak, bo powinna wyliczyć w którym dokładnie punkcie zatrzyma się kierowca 17:55, 18.09.2017
Taka jedna z Torunia19:42, 17.09.2017
Może faktycznie czas wysłuchać kierowców, a nie wiecznie się czyta o wielce pokrzywdzonych pasażerach? 19:42, 17.09.2017
Wrzosy19:48, 17.09.2017
Ludzie opamietajcie sie. Akurat na tym przystanku i w jego okolicy nie ma gdzie kupic biletu. W piekarni od dawna nie ma biletow bo im sie nie oplaca. Nie jezdze autobusem czesto ale zawsze sie stresuje ze kierowca mi nie sprzeda biletu bo cos...jesli chodzi o ich kulture to sie nie wypowiem bo za malo jezdze i nic przykrego dawno mnie nie spotkalo. Ale kilka lat temu to juz inna historia...mam nadzieje ze wiele sie juz w tej kwestii zmienilo. 19:48, 17.09.2017
pasazer19:59, 17.09.2017
Wiekszy % pasazerów posiada smartfony z dostepem do internetu. Kupienie biletu przez telefon naprawde zaoszczedzi wszystkim nerwow i niepotrzebnych zgrzytow. Po co to jest? Dla pasazerów !!! I tak wiekszość czasu spedzacie tepo wgapieni w ekran swojego telefonu. 19:59, 17.09.2017
Paweł21:32, 17.09.2017
Ja zawszę noszę w portfelu kilka biletów i muszę ich kupować u kierowcy. Co za problem kupić bilet na zapas? Przecież nie kosztuje majątku. 21:32, 17.09.2017
xxx21:55, 17.09.2017
Ja zawsze kupuję przez komórkę. i tak ciągle mam ją przy sobie. Mam czyste sumienie, ze nie zawracam nikomu głowy. I inni nie patrzą z potępieniem, że się gdzieś spóźnią przeze mnie. 21:55, 17.09.2017
ania7721:49, 17.09.2017
Bardzo współczuję takiej wielkiej tragedii... widać że nie ma Pani innym problemów 21:49, 17.09.2017
Torunianka9923:47, 17.09.2017
Widać tu są sami obroncy kierowców a mało kto widzi ich chamstwo... nie zawsze jest gdzie kupić bilet, nie każdy autobus czy tramwaj ma biletomat i kurna nie każdy musi wiedzieć jak kupować bilety online ????
Cześć ludzi jest dziwna i we wszystkim widzi problem ale to praca kierowcy i jeśli ktoś chce bilet kupić ma obowiązek go sprzedać a nie sobie siedzieć i mieć wszystko gdzieś ???? Nie wspomiędzy o chamstwie do osób niepełnosprawnych ???? zazwyczaj u starszych kierowców i motornicxch 23:47, 17.09.2017
Kity08:42, 18.09.2017
Powtorze po raz setny kierowca nie jest sprzedawca i nie ma OBOWIAZKU sprzedawac biletu tymbardziej jak utrudnia mu to prace!!!!!!!!!!! 08:42, 18.09.2017
rafiki01:27, 19.09.2017
praca kierowcy to nie siedzenie sobie i sprzedawanie biletów jak mówisz. postaw się i ich sytuacji. 01:27, 19.09.2017
Lusi07:51, 18.09.2017
Polecam aplikacje mobilet .... i nie ma problemu z drobnymi, kolejkami 07:51, 18.09.2017
samon20:29, 18.09.2017
o kulturze wszystkich pasażerów ciężko mi mówić ale wiem jak to jest. niektórzy są mili potrafią powiedzieć dzień doby, dziękuje, do widzenia , podziękować za bezpieczną jazdę a nawet uśmiechnąć sie. ale jest grupa ludzi którzy mają na wszelki wypadek wpisany numer tel do dyspozytora zęby mu naopowiadać "dobrych" rzeczy o kierowcy. proszę sobie tylko uświadomić ze kierowca nie ma wliczonego w czas przejazdu sprzedażny biletów, przepuszczania pieszych na przejściu, czekania na "biegnącą" staruszkę która ciągnie za sobą holownik załadowany do pełna aż nie możne go wtargać po schodach a ci co wsiadają do autobusu na późniejszych przystankach a autobus jest opóźniony 5 a nawet 7 min mają pretensje do kierowcy a powinni mieć do PASAŻERÓW...... i jeszcze jedno.... proszę nie pukać w okienko kierowcy podczas jazdy prosząc o bilet ... bo ja kogoś kiedyś puknę :) . pozdrawiam serdecznie. 20:29, 18.09.2017
samon20:34, 18.09.2017
o kulturze wszystkich pasażerów ciężko mi mówić ale wiem jak to jest. niektórzy są mili potrafią powiedzieć dzień doby, dziękuje, do widzenia , podziękować za bezpieczną jazdę a nawet uśmiechnąć sie. ale jest grupa ludzi którzy mają na wszelki wypadek wpisany numer tel do dyspozytora zęby mu naopowiadać "dobrych" rzeczy o kierowcy. proszę sobie tylko uświadomić ze kierowca nie ma wliczonego w czas przejazdu sprzedażny biletów, przepuszczania pieszych na przejściu, czekania na "biegnącą" staruszkę która ciągnie za sobą holownik załadowany do pełna aż nie możne go wtargać po schodach a ci co wsiadają do autobusu na późniejszych przystankach a autobus jest opóźniony 5 a nawet 7 min mają pretensje do kierowcy a powinni mieć do PASAŻERÓW...... i jeszcze jedno.... proszę nie pukać w okienko kierowcy podczas jazdy prosząc o bilet ... bo ja kogoś kiedyś puknę :) . pozdrawiam serdecznie. 20:34, 18.09.2017
pasażer19:26, 17.09.2017
8 7
Kierowca ma jechać i na drogę patrzeć a nie martwić się czy ktoś nie kupił sobie biletu. Osobiście strasznie irytują mnie tacy ,,PASAŻEROWIE''. Mają gdzieś nie tylko kierowcę, że uniemożliwiają mu odjazd w wyznaczonym czasie, ale też innych współpasażerów, którzy może mieliby ochotę dojechać na czas do pracy czy szkoły. Pieniądze też trudno wcześniej przygotować tylko trzeba grzebać pięć minut w portfelu... Bydło, ale nie pasażerowie!!!! 19:26, 17.09.2017