Zamknij

"Przestańcie jeździć pod naszymi oknami!" Mieszkańcy Traktorowej zaczęli protest. Jak wygląda? Parkują przy swojej ulicy, by utrudnić przeja

12:00, 29.08.2017 WG
Skomentuj Mieszkańcy Wrzosów II zaczęli cichy protest. Parkują swoje auta wzdłuż ul. Traktorowej, żeby utrudnić przejazd i wymusić na urzędnikach zmiany w ruchu, a na kierowcach omijanie swojego osiedla, fot. Tomasz Berent Mieszkańcy Wrzosów II zaczęli cichy protest. Parkują swoje auta wzdłuż ul. Traktorowej, żeby utrudnić przejazd i wymusić na urzędnikach zmiany w ruchu, a na kierowcach omijanie swojego osiedla, fot. Tomasz Berent

Mieszkańcy osiedla wzdłuż ul. Traktorowej mają już dość aut jeżdżących pod ich oknami. Choć na ulicy jest ograniczenie do 30 km na godz. i próg zwalniający, korzysta z niej mnóstwo kierowców. Dlatego zaczęli protest. W ramach niego parkują wzdłuż ul. Traktorowej, aby utrudnić przejazd.

- Przestańcie jeździć już pod naszymi oknami! - irytuje się jedna z mieszkanek ul. Traktorowej, która zaangażowała się w zbieranie podpisów pod zmianą organizacji ruchu na tej ulicy, która spowoduje zmniejszenie natężenia ruchu na tej osiedlowej ulicy.

W ostatnich latach na osiedlu wzdłuż ul. Traktorowej (nazywanym też Wrzosami II) zaszło wiele komunikacyjnych zmian. Powstało nowe skrzyżowanie ul. Polnej z Ugorami, nowa droga łącząca Ugory z ul. Grudziądzką (tzw. Nowa Polna), fragment Fortecznej, którym z Nowej Polnej dojedziemy do ronda Ładniaka (skrzyżowanie ul. Polnej, Fortecznej i Traktorowej). A kierowcy swoje. Jeżdżą tak, jak jeździli przed tymi zmianami - czyli ul. Traktorową. Przez środek osiedla, które w ostatnich latach również się rozrosło o nowe budynki jednorodzinne i wielorodzinne.

Mieszkańcy powiedzieli "dość" i zaczęli protest. Po cichu. Zmówili się, że będą parkować swoje samochody wzdłuż ul. Traktorowej. Wszystko po to, żeby utrudnić przejazd ulicą i wymusić omijanie osiedla. Na niewiele się jednak to zdało. Auta jak były, tak są. W pomoc mieszkańcom Wrzosów II zaangażował się radny PO Michał Rzymyszkiewicz

- Na osiedlu wzdłuż ul. Traktorowej przygotowujemy propozycje zmiany organizacji ruchu ze względu na to, że praktycznie cały ruch z Wrzosów i JAR-u, który dojeżdża do skrzyżowania Ugorów i Polnej, zamiast skręcać w lewo w tzw. Nową Polną, jedzie prosto - ul. Traktorową - tłumaczy Rzymyszkiewicz. - Ta ulica ma charakter typowo osiedlowy. Ruch jest bardzo duży i intensywny. Jest tam strefa ograniczenia prędkości do 30 km na godz. Nie jest to jednak respektowane. Policja kilka razy prowadziła tam prewencyjne patrole i próbowali pouczać kierowców, ale na niewiele się tam to zdało.

Z inicjatywy radnego doszło do spotkania mieszkańców osiedla z przedstawicielami magistratu, Miejskiego Zarządu Dróg. Ponadto mieszkańcy wystosowali wniosek do władz Torunia o wprowadzenie zmian w organizacji ruchu. Widnieje pod nim ponad sto podpisów.

Jak rozwiązać ten problem? Pomysłów jest kilka. W tej chwili analizowane są one przez miejskich urzędników. W najbliższych dniach poznamy propozycję zmian w organizacji ruchu.

- Miejski Zarząd Dróg wspólnie z wydziałem gospodarki komunalnej analizuje różne rozwiązania m.in. zmianę trasy autobusów, żeby kursowały ul. Polną zamiast ul. Traktorową, a także montaż dodatkowych progów zwalniających - mówi Agnieszka Kobus-Pęńsko, rzecznik prasowy toruńskich drogowców. - Mamy jednak sygnały, że część mieszkańców nie zgadza się na zmianę trasy autobusów.

Jednym z rozwiązań może być np. zmiana trasy autobusów kursujących ul. Traktorową. Pojazdy MZK mogłyby mieć przystanek na pętli na wysokości ul. Orląt Lwowskich, dalej jechać Nową Polną, skręcać w Forteczną i zatrzymywać się drugi raz w okolicach ronda Ładniaka. W ten sposób omijałyby całkowicie ul. Traktorową. A to pozwoliłoby na wprowadzenie np. strefy zamieszkania (ograniczenie do 20 km na godz. i pierwszeństwo dla pieszych i rowerzystów) lub równorzędnych skrzyżowań.

- Wprowadzenie wprowadzenie równorzędnych skrzyżowań bez zmiany trasy autobusów mogłoby znacznie utrudnić przejazd pojazdów MZK, które aż na sześciu skrzyżowaniach musiałyby być w pełnej gotowości do przepuszczenia pojazdów z pierwszeństwem - tłumaczy Rzymyszkiewicz.

Kolejnym pomysłem, który wyszedł od mieszkańców, jest montaż dwóch dodatków (obecnie jest jeden) progów zwalniających- Warto uświadomić kierowców, którzy wjeżdżają na ul. Traktorową np. od strony Wrzosów i JAR-u, że robiąc to, uprzykrzają życie innym - mówi radny. - Ul. Traktorowa nie jest żadnym skrótem. Jadąc Nową Polną nadkładamy jakieś 80 m drogi, ale mamy do dyspozycji dwupasmową i wygodną trasę bez sygnalizacji świetlnych, bez ograniczenia do 30 km na godz. i bez progów zwalniających.

Co myślicie o inicjatywie mieszkańców ul. Traktorowej? Często tamtędy jeździcie?

(WG)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(45)

jackoeMjackoeM

22 12

Faktycznie to co się dzieje na Traktorowej to jakieś kpiny.Samochody walą tędy masowo,często nawet 80 i więcej km/h.Policji brak.Chodnik jest tak wąski,że strach z dzieckiem przejść.Popieram protest mieszkańców w 100%,sam mieszkam na Tramwajowej więc często widzę co tam się wyprawia! 12:08, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

gośćgość

18 14

Wystarczy wstawić odcinkowy pomiar prędkości i sprawa załatwiona. 12:10, 29.08.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

torunianintorunianin

1 2

Postawić patrol 24/7 to nauczą się jeździć. 12:56, 31.08.2017


LobeLobe

27 17

To sobie niech mieszkańcy wykupią drogę. dodatkowo to jest żałosne. jeśli będzie tam wypadek stłuczka czy kolizja natychmiast niech ktoś wzywa policje. skoro to osiedle. to parkuje się *%#)!& na parkingach takie wielkie P ! skoro mieszkańcy mają to w dupie to ludzie niech jeżdżą sobie gdzie chcą a nie że 40 osób będzie decydować jak ja mam dojeżdżać do pracy. żałosne zagranie. Ale mam nadzieję że mieszkańcy są na tyle mądrzy że jak będzie tam wypadek to przyjdą i ogłoszą swój życiowy protest. do roboty a nie ;) 12:13, 29.08.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jackoeMjackoeM

10 4

Gościu nie mam nic przeciwko,że sobie jedziesz do pracy,żony czy kochanki ulicą Traktorową.Tylko jedź przepisowo! Największy problem to idioci(tki)gnający blisko 100 km/h. 12:24, 29.08.2017


hahahaha

1 2

Jakie wypadki na drodze do 30 na godzinę gościu xddd 23:55, 29.08.2017


ArekArek

37 10

Mieszkam przy Lubickiej, gdzie natężenie ruchu jest ogromne. Też zastanawiam się nad organizacją protestu "Przestańcie już jeździć pod naszymi oknami" :) Jak się nie podoba ruch uliczny to może czas się wyprowadzić do lasu? 12:21, 29.08.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

QwertQwert

8 15

A nie zauważyłeś, że Lubicka to duża droga przelotowa, a nie wąska uliczka osiedlowa? 12:40, 29.08.2017


ArekArek

15 4

Do Qwert: tak, ale na Lubickiej też mieszkają normalni ludzie, którzy zasługują na chwilę ciszy i spokoju, a nie na ciągłe słuchanie samochodów zap...jących 100 km/h na terenie zabudowanym 12:54, 29.08.2017


yhyyhy

16 0

na Andersa też kiedyś było cicho, siedziałem sobie spokojnie w ogródku i delektowałem się ciszą...odkąd otworzyli drugi most i przerzucili tiry na nowy to jest taki hałas, że głowa mała...dodatkowo pędzą, że nawet nowe światła ich nie zatrzymują! 12:31, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

25 7

Ja proponuję zamiast progów zwalniajacych postawić duże brzydkie ekrany. Wtedy wilk syty i owca cała. A piesi może niech idą sobie Nową polna, nie ma tam świateł, jest szeroka ścieżka i do tego droga rowerowa. Nadrobia 80m na zdrowie im to wyjdzie. 12:39, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarJaMarJa

14 17

Zdecydowanie popieram protest i dążenie do zmiany organizacji ruchu, gdyż hałas dochodzący z ulicy jest nie do zniesienia. Przejeżdżające i zatrzymujące się pod oknami autobusy, komunikaty o ich numerze oraz kierunku jazdy, zagłuszają rozmowy pomiędzy domownikami. Ciężko mieszkać, a tym bardziej spać przy otwartych oknach/drzwiach balkonowych. Uważam, że najlepszym wyjściem będzie przekierowanie ruchu, jak i przeniesienie przystanków autobusowych na Nową Polną, przy której bezpośrednio nie znajdują się żadne zabudowania. 12:43, 29.08.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PawełPaweł

3 0

To po co przystanek, skoro nikt tam nie mieszka. Przystanki powinny być zlokalizowane blisko zabudowań, żeby mieszkańcy mieli do nich jak najbliżej. 19:36, 29.08.2017


DżoanaDżoana

3 0

Mam podobnie zlokalizowany dom na osiedlu obok, gdzis autobus nie jeździ co 30 min tylko 2 linie co 8 min i jakoś nie marudze. 16:47, 31.08.2017


tntn

35 2

Problemem jest kretyńskie rozwiązanie dojazdu do Grudziadzkiej. Kierowcy jeżdżą Traktorową ponieważ ktoś w MZD wymyślił sobie przebudowę Polnej w sposób urągający zdrowemu rozsądkowi. Żeby wjechać w Polną po drugiej stronie Grudziądzkiej trzeba albo pojechać 500m w lewo i pokonać rondo (kolejny idiotyczny pomysł), albo jeszcze bardziej nadrobić drogi i włączyć się w trasę 91 (starą "jedynkę"). To są poprostu skutki bezmyślnego wytyczania tras. 12:44, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

trtr

28 15

Ten ich strajk jest śmieszny, Mieszkają w mieście i muszą zaakceptować, ze w mieście jest ruch również samochodowy. Jeżeli chcą mieć ciszę i spokój to powinni się wyprowadzić na wieś. Blokowanie jezdni samochodami i utrudnianie przejazdu doprowadzi kiedyś, że jakaś karetka nie dojedzie na czas do jednego z nich :( A ruch będzie dalej bo oprócz ich domów są tam również sklepy i punkty usługowe. 13:06, 29.08.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

torunianintorunianin

1 3

A kierowcy muszą zaakceptować, że w mieście również obowiązuje przestrzeganie przepisów ruchu drogowego, w tym przestrzeganie maksymalnej, dopuszczalnej prędkości. 12:50, 31.08.2017


SlawasSlawas

10 1

A przy okazji może niech Szanowny Zarząd Dróg by naprawił dziurawa ulicę Gazową, to przecież przez ich utrudnienia co były na Polnej i Legionów kierowcy robili sobie objazdy i ów ulica teraz wygląda jak ser. Chyba że chcą pisma od mieszkańców i uszkodzeniach aut z winy nawierzchni. 13:22, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HonorataHonorata

9 9

70 km/h to norma u kierowców na tej ulicy. Przejście dla pieszych to jakaś pomyłka, słabo widoczne i do tego wzdłuż krawężnika na który z wózkiem ciężko wjechać. Przejść przez to przejście nie jest łatwo, często trzeba czekać aż 5,6 aut przejedzie, bo nikt nie śmie ustąpić. Do tego miałam kilka razy sytuacje, że z dziećmi musiałam w połowie pasów przepuścić auto ????, gdzie przy panującej tam strefie 30 km/h przejście przez pasy powinno być w miarę spokojne i bezpieczne. Oby nikt nie musiał zginąć na tej ulicy, aby coś z tym zrobili. 13:41, 29.08.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LarisaLarisa

0 0

Z tym krawężnikiem się zgadzam zdecydowanie. 23:25, 29.08.2017


k.czekalak.czekala

10 2

Denerwujące jest to, że mieszkańców niektórych ulic w Toruniu traktuje się jak "święte krowy". Fasolowa czeka na "progi" , Traktorowa "progi", Storczykowa pierwszeństwo z prawej a na Kwiatowej ruch taki, że nie dość, że nie jest łatwo przejść na drugą stronę, to i wyjechać z własnej posesji coraz trudniej. Ja również tak jak mamy z Traktorowej mam prawo bać się o swoje dziecko w drodze do szkoły. Nas nikt nie pytał o zdanie dokładając kolejne linie autobusowe (jadące również na Traktorową). Jak się wprowadzaliśmy autobus jechał Szosą Chełmińską (linia 10,16) a Kwiatowa była spokojną uliczką. Mam wielką ochotę poświęcić trochę czasu na odwiedzenie moich sąsiadów z Kwiatowej i zaproponowanie protestu takiego, jaki od dwóch tygodni robią mieszkańcy Traktorowej. 13:42, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Żwirki iMieszkaniec Żwirki i

24 2

Nie ma to jak mieszkać w mieście i narzekać, że pod oknami samochody jeżdżą. Mieszkańcy Traktorowej u siebie samochodów widzieć nie chcą, ale oczywiście sami jeżdżą ludziom pod oknami na Grudziądzkiej, Żwirki i Wigury, Legionów, Podgórnej... itd. Takie są zasady miasta. Jak ktoś nie chcę pod domem samochodów, to niech się wyprowadzi na wieś, najlepiej w takie miejsce, gdzie nawet drogi nie ma. Pozdrawiam 14:13, 29.08.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czytaniezezrozumieniczytaniezezrozumieni

1 4

Kto napisał ze nie chce widzieć samochodu ? Chodzi o to żeby używać drogi zgodnie z przeznaczeniem a nie żeby w ogóle jej nie używać a do tego zachować obowiązujące tam 30, i porównywanie grudziądzka z droga osiedlowa świadczy niestety o brakach w rozumowaniu, może lepiej 2 x przeczytać niż odpowiedzieć nie na temat 00:36, 30.08.2017


ANDROXANDROX

17 6

To może mieszkańcy tez niech zaczną trzymać się przepisów:
zastanawiam się nad wezwaniem policji z prośba o interwencję i ukaranie włascicieli pojazdów protestujących z tytułu łamania przepisów:

Art. 46.
1. Zatrzymanie i postój pojazdu są dozwolone tylko w miejscu i w warunkach, w których jest on z dostatecznej odległości widoczny dla innych kierujących i nie powoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego lub jego utrudnienia.
(skoro parkują pojazdy celowo by utrudnić przejazd to chyba jest logiczne, że go łamią)

Art. 49.
1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
1) na przejeździe kolejowym, na przejeździe tramwajowym, na skrzyżowaniu oraz w odległości mniejszej niż 10 m od przejazdu lub skrzyżowania
14:30, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PasażerPasażer

10 0

A może zlikwidować w ogóle linie autobusowe jak przystanki mają być tam gdzie nikt nie mieszka. Ja mam do autobusu prawie 300 m, a jak pojedzie przez Polną to dwa razy dalej.
Dla kogo w takim razie jest komunikacja miejska - dla mieszkańców czy dla miecia. Nie! - dla zmiany trasy autobusu. 14:46, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gondolegondole

1 4

Lepsze byłyby gondole, mniej emocji by wywoływały, gdyż byłyby nad, a nie między blokami, zadowoliłyby wszystkich. Jest taka spółka gondolowa znana od czasów afery hazardowej, która nie była aferą!, czyli ten od "Rysiu! wszystko masz załatwione"! z niejakim Chlebowskim; niespełnionym, niedocenionym kolesiem Tuska i Schetyny! działacz peło. Może warto te opcję zaproponwać mieszkańcom Rubinkowa? Lenz z Myrchą byliby gwarantami. 15:17, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

17 4

Czy to, że jeżdżą samochody ulicą, to uprzykrzanie życia innym? Czy pan radny jest delikatnie mówiąc poważny? To ja też poproszę o zamknięcie ruchu na ulicy Zbożowej, też przebiega przez środek osiedla, między blokami a domkami. A panowie policjanci powinni zainteresować się samochodami na Traktorowej, zaparkowanymi w odległości mniejszej niż 10m od skrzyżowania. 15:59, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NoNo

14 2

Samochody odholować, niech parkują na swoich posesjach. Zasłaniają skrzyżowania niezgodnie z przepisami. Utrudniają życie także swoim sąsiadom. 16:28, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ironiaironia

10 3

Nikt nie chce ulicy pod oknami, ale kazdy chce dojechac jak najblizej domu, taka prawda. Zyjemy w miescie i trzeba sie z tym pogodzic. Zatem pytanie (troche z ironia): Ulica tak, ale nie tu, zatem gdzie? 16:47, 29.08.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LarisaLarisa

5 1

Pod cudzymi oknami... ;p ja mieszkam przy starej Polnej. Nawet mi przez myśl nie przyszło, żeby prostestować z powodu wiecznych korków czy jeżdżących tirów. Chyba każdy wie z czym wiąże się mieszkanie przy ulicy... 23:23, 29.08.2017


XXXX

12 1

Ja mieszkając przy Polo na wrzosach też mam zrobić protest, aby jakiś baran ciągle mi wjazdu nie zastawiał, albo dlatego, że jest tam duży ruch w piątek i sobotę, że nawet przejechać się nie da? Bo to przecież tylko 5 min do sklepu, a ja chce wyjechać z garażu i muszę *%#)!& czekać. Na moje jest to zachowanie desperackie ze strony mieszkańców ulicy traktorowej. Wiecie dlaczego tamtędy wszyscy jeżdżą? Wytłumaczę wam. Jak jest skrzyżowanie ulicy polnej z grudziądzką to tam ludzie nie mogą się dostać na skrzyżowanie, bo mają ustąp pierwszeństwa, bo cały czas ktoś jedzie, ponad to jak już się dostaną na skrzyżowanie, muszą jeszcze odczekać swoje 5 min na światłach, przez co pozornie dłuższa, ale szybsza droga staje się tą wolniejszą, dlatego wszyscy się pchają na traktorową. 17:03, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PawełPaweł

4 1

Progi niszczą zawieszenie i działają tylko na kilkunastu metrach. Lepiej zastosować esowanie jedni. 19:40, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

17 2

Przez 15 lat jeździły tu samochody i nikomu to nie przeszkadzalo . A raptem teraz wam zaczelo przeszkadzac . Ludzie ci co stawiaja samochody sa nienormalni . Moze spowodowac to bardzo powazny wypadek . A o tym nikt z mieszkancow nie pomyślał . Niech wybuduja nam nowy chodnik po drugiej stronie i po sprawie . I weźcie zabierzcie w koncu te samochodu poki jeszcze nikomu sie krzywda nie stała 20:32, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LarisaLarisa

11 2

Moim zdaniem ten prostet jest po prostu bezsensowny i śmieszny. Nie dość, że nic nie daje, bo kierowcy wymijając zaparkowane samochody jadą szybciej, żeby zdążyć i nie hamować ruchu. Ponadto, utrudniony jest dojazd do osiedla bloków i domków szeregowych, samochody często przesłaniają przejścia dla pieszych (chyba parkujący nie uważali podczas kursu na prawo jazdy, bo nie zachowują minimalnej odległości od pasów), utrudniony jest ruch rowerów i wcale nie jest bezpieczniej. Dzisiaj byłam świadkiem dziecka wybiegającego spomiędzy dwóch samochodów, bardzo się cieszyłam, że moje auto ma dobre hamulce, bo nie miałam szans zobaczyć dzieciaka, a mimo prędkości 30km/h mogłoby dojść do wypadku i obrażeń u tego dziecka... jeżdżę tedy kilka razy dziennie i odkąd pojawiły się zaparkowane wzdluz ulicy auta, widzę coraz więcej niebezpiecznych sytuacji na drodze, a mieszkańcy wielokrotnie podkreślali, że chodzi im o bezpieczeństwo.
Osiedle się rozwija, ludzie mają coraz więcej aut i nic w tym dziwnego, że ruch jest coraz większy.
Dodam, że wyjazd z ulicy Polnej (nowej) w kierunku Łysomic niejednokrotnie graniczy z cudem (mój rekord to stanie przez 10 minut i czekanie na możliwość przejazdu), więc wcale mnie nie dziwi, że wiele osób wybiera przejazd Traktorową w stronę skrzyżowania koło stacji benzynowej.
23:18, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LarisaLarisa

10 2

Myślę dokładnie tak samo. Brak chodnika to faktycznie problem, ale zdecydowanie, parkowanie wzdłuż jezdni i zasłanianie szyb banerami nie zwiększa bezpieczeństwa na drodze, wręcz przeciwnie. Dziś mało brakowało, a pod koła wpadłby mi dzieciak wybiegający spomiędzy dwóch zaparkowanych aut, a jechałam 30km/h... nie miałam szans go zauważyć między autami, właśnie z uwagi na te banery.

23:21, 29.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KikiKiki

15 0

Skoro mamy koncert zyczen to ja chce zamkniecia sklodowskiej lubickiej bulwaru i olsztynskiej. 06:42, 30.08.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

8 0

Do ja do koncertu życzeń dorzucę, Bydgoską, Łódzką, Armii Krajowej i Poznańską.
PS. Ruch tam był zawsze (12 jeździ odkąd pamiętam) i jeżeli ktoś kupił sobie domek w tamtej lokalizacji to wiedział na co się decyduje. Więc teraz niech nie grymasi, że zupa jest za słona. 07:38, 30.08.2017


Konto usunięteKonto usunięte

9 1

Nowa Polna kończy się nie wiadomo czym, prowadzi nie wiadomo dokąd stąd ruch na ulicy Traktorowej. Jeśli ktoś chce jechać dalej Polną w stronę Chrobrego to Traktorowa jest jedynym rozsądnym wyborem. Miejcie pretensje do władz miasta, że takie cudeńka budują.
ps. tak przy okazji to przestańcie jeździć Podgórną! Szału można dostać od tego hałasu! 16:54, 30.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.Sz.M.Sz.

7 0

Wystarczy rozwiązać bezpiecznie połączenie nowego odcinka Polnej z Grudziądzką i kontynuację tej drogi w kierunku Rubinkowa- nikt wtedy nie będzie miał potrzeby jeździć Traktorową. W Toruniu wszystkie nowe drogi " po kawałku " bez ładu i składu, nikt nie traktuje ich jako ciągi komunikacyjne pozwalające przedostawać się z jednej części miasta do innej ( " Średnicówka " to najlepszy przykład ) 19:51, 30.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomTom

6 1

Tyle lat tak żyli a teraz wymyślają. Ja mieszkam w bloku na 3 piętrze i chciałbym windę podpisy od wszystkich mieszkańców ma. 19:59, 30.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomaszTomasz

6 0

Trzeba dzwonić na straż miejska i "poinformować" ich o źle zaparkowanych samochodach na ulicy Traktorowej. 23:36, 30.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mr.olsMr.ols

6 0

Droga jak każda powinna być dostępna dla wszystkich, a nie tylko dla wybranych mieszkańców. To jest miasto! 00:34, 31.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DżoanaDżoana

5 0

Żenada!!! Ja też zrobie protest że od początku mojego życia na wrzosach koło mojego domu przejeżdża autobus i samochody... 16:41, 31.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DriverDriver

3 0

To ja też sobie nie życzę aby hrabiostwo z Traktorowej wraz z panem radnym Rzymyszkiewiczem jeździło po Zbożowej, bo mi uprzykrzają życie. Do tej jeździłem Polną, ale od teraz będę jeździć Traktorową???? tak dla zasady drodzy mieszkańcy Traktorowej 19:59, 02.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeżdżę czasem TraktoJeżdżę czasem Trakto

0 0

Ludzie dajcie spokój, droga jest dla wszystkich. A co wy sobie myślicie? W Toruniu jest coraz więcej aut, a kierowcy muszą gdzieś jeździć. Trzeba się przeprowadzić do lasu jak coś nie pasuje. Jeżdżę czasami tą ulicą i jade zawsze przepisowo i widzę inne samochody które również jadą normalnie. Tam nie da sie jechać 50km/h albo szybciej.
Przesadzacie ludzie i ddtorun. 08:23, 16.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%