Zamknij

Manekiny poza odzieżówką

11:35, 01.08.2017 artykuł sponsorowany
Skomentuj Fot. materiał partnera Fot. materiał partnera

Manekiny to doskonały sposób na ukazanie prawdziwego piękna oferowanych ubrań. Pełnią one funkcje marketingowe, dekoracyjne i informacyjne w całym przemyśle odzieżowym. Coraz częściej widuje się je także na wystawach sklepów innych branży. Manekiny, w najnowszych propozycjach charakteryzacji, mają w nich podobne zadanie, jednak nie prezentują ubrań. Co można dzięki nim osiągnąć? Dowiadują się tego właściciele sklepów z pościelą, firankami oraz wyposażeniem sportowym. Jako reklama, manekiny pojawiają się także w dziale usługowym we fryzjerstwie czy kaletnictwie. Co jest ich tajemnicą?

Niebanalna reklama

Manekiny udają ludzi, nie tylko pod względem wyglądu. Nowoczesne technologie pozwalają im naśladować codzienne czynności i zachowanie. Także mimika jest coraz bardziej poszerzana. Dzięki temu z udziałem manekinów można tworzyć sceny niczym reklamy, ale w tradycyjnym okienku wystawowym. Taka dekoracja przyciąga wzrok przechodniów skłaniając do zakupów. Nieważne czy są to sprzęty domowego użytku czy elektronika.

Wzorowy symbol

W krawiectwie, kaletnictwie czy fryzjerstwie manekin staje się symbolem oferowanej usługi. Może prezentować dzieło fachowca lub, jak w przypadku manekinów retro, być ozdobą samą w sobie. Należy wziąć pod uwagę, że okna wystawowe lokali, w których znajdują się takie zakłady, są raczej niewielkiej powierzchni, więc jeden manekin z dobranymi rekwizytami starcza by ją wypełnić. Jeśli kompozycja nie jest w pełni oczywista i intryguje obserwatorów, efekt będzie jeszcze lepszy. Już po kilku tygodniach miejsce może zyskać przydomek "manekin".

Zaprezentuj swoje produkty za pomocą manekinów z my-mannequins.pl

Prezentacja możliwości

Sklepy oferujące tkaniny lub firany również dostrzegają ogromny potencjał posiadania manekinów na wystawach. Omotane w najnowsze wzory manekiny tworzą jakby obraz pośredni między ofertą sklepu, a tym, co możemy mieć dzięki kupionym towarom. Wykorzystywane w ten sposób modele zmieniają okrycie kilkukrotnie w ciągu miesiąca. Klienci są bowiem stali, a potrzebne jest ich regularne zachęcanie do kolejnych zakupów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%