Zamknij

Absurd! Bilet z automatu za szeroki na... kasownik. "Co z tym zrobić" - pyta nasz Czytelnik

09:20, 26.04.2017 WG
Skomentuj MZK sprawdzi, czy automat biletowy we wskazanym przez Czytelnika autobusie nie wymaga naprawy, fot. Tomasz Berent MZK sprawdzi, czy automat biletowy we wskazanym przez Czytelnika autobusie nie wymaga naprawy, fot. Tomasz Berent

Nasz Czytelnik kupił bilet w autobusowym automacie. - Okazało się, że bilet jest zbyt szeroki i nie zmieścił się w szczelinie kasownika - mówi pan Robert. - Co z tym zrobić?

Pan Robert we wtorek jechał autobusem przegubowym na linii nr 31. Kupił bilet w automacie i...

- Okazało się jednak, że automat wydał bilet zbyt szeroki i ten nie zmieścił się w szczelnie kasownika - mówi nasz Czytelnik. - Co powinienem z tym problemem zrobić?

Pasażer próbował się skontaktować z Miejskim Zakładem Komunikacji za pośrednictwem Facebooka, gdzie miejska spółka ma swoją stronę. Najpierw skierował do przewoźnika wiadomość prywatną. Ale nie dostał odpowiedzi. Na wiadomość zostawioną na tablicy MZK również nie odpowiedział. Dlatego pan Robert poprosił nas o pomoc. Co na to MZK?

- Jeśli taka sytuacja miała miejsce, to zapraszamy do naszych kas biletowych z tym wadliwym biletem na ul. Sienkiewicza 24/26 i tam zostanie wymieniony - wyjaśnia Piotr Reich, rzecznik prasowy MZK. - Natomiast sprawdzimy automat biletowy w tym autobusie w celu ewentualnej naprawy. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Przed naszym Czytelnikiem trudny dylemat: pojechać na Sienkiewicza i zapłacić 5,6 zł (w dwie strony), żeby wymienić bilet za 2,8 zł czy dać sobie spokój.

(WG)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(6)

robiniorobinio

20 4

weż nożyczki i se przytnij.a nie d... zawracasz 11:32, 26.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

AndrzejAndrzej

13 3

Bez kitu ale ludzie mają problemy, można było podejść do kierowcy i zapytać czy ma nożyczki lub ostatecznie delikatnie zrobić zakładkę na bilecie (złożyć go) tak żeby zmieścił się do kasownika i sprawa załatwiona. 11:52, 26.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QuaQQuaQ

5 2

Bileter lub kierowca mógłby przycięcie biletu uznać za próbę fałszowania biletu, więc wątpie aby był sens działać w ten sposób. Niech MZK działa, naprawia, wymienia- wkońcu o klientów trzeba dbać :) 12:26, 26.04.2017


OmgOmg

7 3

Problem? Zagniazdownikami bilet i kasujesz... w przypadku kontroli na bilecie są wszelki logotypy, papier jest Mzk wiec podstaw do mandatu nie ma. A przede wszystkim pasażer ma skasowany bilet... a tak btw, przy zgłoszeniu wystarczy podać nr konta bankowego... ddtoruń jak zwykle podaje nie pełne info wprowadzając ludzi w błąd, a na Mzk robi nagonkę... żałosne 12:46, 26.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bez hejtubez hejtu

4 2

klient kupił towar niezgodny z umową. Bilet ma określone wymiary i koniec. Z racji, że jest to związane z komunikacją administrator powinien zwrócić koszty dojazdu na Sienkiewicza zachowując dobre imię i obciążyć drukarnie biletów 19:13, 26.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarkoMarko

2 1

Cieszy mnie, że uporaliśmy się z wszystkimi problemami i zostały tylko tak błahe niedogodności. Ale skoro prasa się o tym rozpisuje, to może o czymś nie wiem? 23:38, 26.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%