Zamknij
REKLAMA

Skuteczne metody pozyskiwania klientów w internecie

09:33, 21.06.2018 | artykuł sponsorowany
Skomentuj

Jako przedsiębiorca handlujący w internecie z pewnością chcesz mieć dużo zleceń, a co za tym idzie – dużo pieniędzy. Niestety, nie każdy wie, jakie są skuteczne metody pozyskiwania klientów. W tym krótkim poradniku dowiesz się, co możesz i powinieneś zrobić, by zwiększyć swoje obroty.

Duża konkurencja

Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, twoja konkurencja w sieci jest z pewnością duża. Dziś handel towarem czy usługami za pośrednictwem internetu jest niezwykle prosty i każdy może się tym zająć. Oznacza to, że jeżeli chcesz być liderem, musisz pokonać kilkadziesiąt, kilkaset a nawet i kilka tysięcy stron internetowych. Ciężko to zrobić bez nakładów finansowych, jednak mądrze zainwestowane pieniądze z pewnością szybko się zwrócą. Jak więc szukać klientów w sieci i jakie są najlepsze metody ich pozyskiwania?

SEO, czyli pozycjonowanie

Jedną z najbardziej sprawdzonych, a przy tym najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów, jest pozycjonowanie. Jeżeli nigdy o tym nie słyszałeś, warto nadrobić zaległości. Pozycjonowanie to usługa, którą zajmują się agencje marketingu internetowego. Polega ona na tym, że twoja strona zaczyna „wspinać się” w wyszukiwarce Google. Dzięki pozycjonowaniu docierasz do większej ilości klientów, ponieważ twój sklep jest lepiej widoczny i znajduje się na pierwszym stronach w wyszukiwaniu.

Darmowe metody pozyskiwania klientów

Jednak pozycjonowanie ma jedną wadę – kosztuje pieniądze. Jest to oczywiście inwestycja, na której zwrot trzeba czekać. Jednak jeżeli nie dysponujemy wolną gotówką na promocję, możemy sami wziąć sprawy w swoje ręce. Dobrą praktyką jest pisanie bloga branżowego na swojej stronie. Czy to przyniesie dodatkowych klientów? Z pewnością nie w ciągu chwili, jednak nie od razu Rzym zbudowano. Darmowe metody pozyskiwania klientów mają to do siebie, że na wyniki musimy czekać nieco dłużej. Jednak blogowanie ma wiele zalet, które powinniśmy wykorzystać. Przede wszystkim pokazujemy siebie jako ekspertów, którzy znają się na swojej branży. Dodatkowo, możemy „sprzedawać” klientom branżowe ciekawostki, których nie przeczytają nigdzie indziej. No i wreszcie, blogowanie pozytywie wpływa na pozycjonowanie (o ile robi się to w zgodzie z SEO). Wraz z blogiem, w sukurs powinna iść również aktywna działalność w social mediach. Miliony Polaków mają konta na Facebook, więc oznacza to, że te miliony osób to potencjalni klienci, do których trzeba dotrzeć. No i wreszcie, pamiętaj o referencjach. Poproś swoich klientów, by powiedzieli coś miłego na temat twoich usług lub produktów i umieść to na swojej stronie. W ten sposób wzbudzisz zaufanie.

(artykuł sponsorowany)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma VIVA MEDIA MARCIN NOWAK, 87-100 Toruń , ul. Konopnickiej 31/2, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez VIVA MEDIA MARCIN NOWAK, 87-100 Toruń , ul. Konopnickiej 31/2 i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© ddtorun.pl | Prawa zastrzeżone