Zakres zadań na stanowisku:
a)przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;
b)przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych
z budżetu jednostek samorządu terytorialnego;
c)kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych
ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;
d)przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Miejsce wykonywania pracy:
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej
(ul. Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszczy),
Zespół Zamiejscowy w Toruniu (ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń),
Zespół Zamiejscowy we Włocławku (ul. Brzeska 6, 87-700 Włocławek).
Uwaga: w tym przede wszystkim prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego
w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby lub siedziby Zespołu Zamiejscowego.
Praca w Wydziale Kontroli Gospodarki Finansowej
(w Bydgoszczy, w Zespole Zamiejscowym w Toruniu, w Zespole Zamiejscowym we Włocławku)
StPr/24/0550
data rozpoczęcia pracy od 20.04.2024
wynagrodzenie od od 4 900 do 5 500 PLN