Zamknij

Akcja Dzieciaki do Rakiet zawita do Torunia

10:00, 10.08.2017 Informacja prasowa
Skomentuj Fot. Materiał promocyjny Fot. Materiał promocyjny

Wystartowała druga edycja akcji Dzieciaki do Rakiet. Już w sobotę 19 sierpnia akcja zawita do Torunia. Na Rynku Nowomiejskim dzieci będą miały szansę zarazić się tenisową pasją. Przez cały dzień będą tam się odbywać bezpłatne treningi tenisowe. Jesienią zaś w pięciu toruńskich szkołach dzieci będą miały okazję uczyć się podstaw gry w tenisa na lekcjach WF. 

Akcja Dzieciaki do Rakiet, realizowana przez Bank BGŻ BNP Paribas i Polski Związek Tenisowy, ma na celu promowanie tenisa wśród dzieci i ich rodziców. Jest skierowana zarówno do dzieci, które mają już za sobą pierwsze tenisowe doświadczenia, jak i do tych, które jeszcze nie miały w ręku rakiety.

Najistotniejszym elementem akcji jest dobra zabawa. Wykorzystanie różnorodnych ćwiczeń ogólnorozwojowych oraz elementów innych dyscyplin sportowych sprawia, że treningi tenisa są dla dzieci sportową zabawą. Tak też było podczas ubiegłorocznej edycji akcji, w której wzięło udział ponad 2000 dzieciaków

Lekcje tenisa w twoim mieście! 

Przez całe lato w dziesięciu miastach Polski zostaną zorganizowane imprezy, na których doświadczeni trenerzy i animatorzy będą uczyć dzieci grać w tenisa. W sobotę 19 sierpnia akcja zawita do Torunia. 

– Tenis to doskonały sport dla każdego dziecka. To fantastyczna dyscyplina ogólnorozwojowa, która w dodatku wpaja najmłodszym zasady fair play. Pracuję z dziećmi od przeszło dwudziestu lat i jedno się nie zmienia: tenis daje im niesłychaną frajdę. Dlatego wszystkich rodziców zachęcam do tego, żeby dali swoim dzieciom szansę spróbować tej pięknej gry – mówi Sykstus Szajda, główny trener akcji Dzieciaki do Rakiet. 

Lekcje będą całkowicie bezpłatne, przeznaczone dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat. Dzieci zostaną podzielone na odpowiednie grupy wiekowe. 

– Bardzo się cieszę, że poprzez akcję Dzieciaki do Rakiet setki dzieci w całej Polsce mają szansę spróbować gry w tenisa. Dla mnie ten sport to życiowa przygoda i wspaniała pasja. Nie jest ważne, czy dzięki tej akcji wychowamy przyszłych zwycięzców turniejów wielkoszlemowych. Dla mnie liczy się to, że dzieciaki będą mogły trochę się poruszać, dobrze się bawić i złapać tenisowego bakcyla. Do zobaczenia na toruńskim Rynku Nowomiejskim – powiedział Mariusz Fyrstenberg, który będzie gościem specjalnym wydarzenia. 

Ambasador akcji zaczął grać w tenisa w wieku siedmiu lat, a podczas sportowej kariery grał na najwspanialszych kortach na świecie oraz reprezentował Polskę na Igrzyskach Olimpijskich. Na Rynku Nowomiejskim każde dziecko będzie mogło zarazić się od niego tenisową pasją.  

Dzieciaki do Rakiet na szkolnym WF-ie

Organizatorzy akcji Dzieciaki do Rakiet dotrą również do szkół i zainspirują je do nauczania tenisa podczas lekcji wychowania fizycznego. 

– Postanowiliśmy wyposażyć pięć toruńskich szkół w sprzęt niezbędny do nauki lekcji tenisa, a także przeszkolić nauczycieli, aby mogli przekazać swoim uczniom tajniki tego pięknego sportu. W całej Polsce wesprzemy na tej zasadzie 50 szkół – powiedziała Agnieszka Wilczyńska, dyrektor Departamentu Strategii Marki w Banku BGŻ BNP Paribas. – Do nauczania podstaw gry w tenisa nie jest potrzebna specjalna infrastruktura. Można to robić na szkolnym boisku czy w sali gimnastycznej. To wyjątkowa dyscyplina, uwielbiana przez dzieciaki. Dlatego, jak bank związany z tenisem od przeszło czterdziestu lat, chcemy wspierać jego rozwój w Polsce i zachęcać do wspólnej tenisowej zabawy – dodała Agnieszka Wilczyńska. 

Szkoły, które wezmą udział w akcji, zostaną wyłonione w drodze konkursu. Aby zgłosić szkołę, należy przygotować krótki filmik pokazujący, jak dzieci bawią się poprzez sport. Film powinien zostać nakręcony wspólnie przez dzieci i nauczycieli. Forma nie jest ważna – liczy się spontaniczność i dobra zabawa. Rekrutacja wystartuje we wrześniu, a już za rok w ramach akcji odbędzie się międzymiastowy turniej tenisowy, który wyłoni pierwszych triumfatorów ogólnopolskiej akcji Dzieciaki do Rakiet

Zapisy na bezpłatne lekcje tenisa w dniu 19 sierpnia w Toruniu i szczegóły na stronie www.dzieciakidorakiet.pl. Akcję Dzieciaki do Rakiet realizują Bank BGŻ BNP Paribas i Polski Związek Tenisowy. 

Harmonogram akcji Dzieciaki do Rakiet

19 sierpnia 2017: Toruń – Rynek Nowomiejski 
2 września 2017: Olsztyn – Plac przy Galerii Warmińskiej 
9 września 2017: Lublin – Plac Zamkowy 

Wszystkie wydarzenia odbywają się w godzinach: 10:00-19:00

NESCAFÉ® Dolce Gusto® partnerem akcji

Podczas zmagań dzieci na kortach, marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® zadbała o chwilę przyjemności i relaksu dla dorosłych. NESCAFÉ® Dolce Gusto® to marka systemów kawowych sprzedawana w ponad 80 krajach na świecie. Oferuje najnowsze, innowacyjne rozwiązania technologiczne, ekspresy charakteryzujące się unikalnym wyglądem, a także szerokim portfolio wysokiej jakości kaw i napojów.

BNP Paribas – We are tennis

Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od ponad 43 lat. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki grupy. 

W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach.

Ta długotrwała więź BNP Paribas z tenisem miała duże znaczenie dla budowania wizerunku Grupy BNP Paribas. Bank posługuje się hasłem „We are tennis” – Tenis to my. Wynika to z faktu, że grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, rozgrywek amatorskich i juniorów oraz tenisistów niepełnosprawnych. Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com. 

Dodatkowe informacje:

Jędrzej Hugo-Bader
Biuro prasowe akcji Dzieciaki do Rakiet
Havas Sports & Entertainment
[email protected] 
tel. 503 028 680 

Izabela Tworzydło
Rzecznik prasowy
Bank BGŻ BNP Paribas
[email protected]
tel. 607 449 849 

(Informacja prasowa)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%