Połączyć studia humanistyczne z firmą marketingową? Można. Opowie o tym kobieta, która współpracuje z największymi firmami. Jej projekty można zobaczyć na całym świecie!
Podczas czerwcowego, jedenastego już spotkania "Z biznesem mi do twarzy" gościem będzie Irmina Marcinkiewicz, współwłaścicielka MSU Publishing.
- Jednym z pytań, jakie zadaje bohaterkom spotkań Z biznesem mi do twarzy, jest pytanie o ich wykształcenie. Interesuje mnie, w jaki sposób decyzja podjęta w wieku 19 lat dotycząca kierunku studiów wpłynęła na ich późniejsze życie zawodowe. Na ile studia, które skończyły, pomogły im lub przeszkodziły w rozwijaniu własnych biznesów – mówi Joanna Cieślak-Ospalska, pomysłodawczyni i organizatorka spotkań. - Gość czerwcowego spotkania udowodni, że można skończyć studia humanistyczne a później z powodzeniem rozwijać własną firmę marketingową.
Irmina Marcinkiewicz jest współwłaścicielką MSU Publishing, agencji marketingowej założonej 15 lat temu. I właściwie nie byłoby w tym nic niesamowitego, gdyby nie fakt, że firma, która działa w Toruniu, realizuje zlecenia dla kilkudziesięciu największych światowych brandów – wśród nich m.in. Lego, Tchibo, Danone, Olay, Always, Pampers, Pantene, Head&Shoulders czy Gillette, a jej projekty można zobaczyć w wielu krajach na całym świecie. - Jednocześnie przy sukcesie, który Irmina Marcinkiewicz odniosła, wciąż pozostaje ona bardzo skromną osobą – dodaje Joanna Cieślak-Ospalska.
Spotkanie odbędzie się w ostatnią środę czerwca – 29 czerwca, godz. 18.00 w Hanza Cafe przy ul. Piekary 28. Wstęp wolny.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz