Gdańsk, Gdynia, Łódź, Poznań, Olsztyn, Płock, Bydgoszcz, Włocławek, Grudziądz, Inowrocław - to miasta, gdzie gród Kopernika prowadzi kampanię promocyjną. W tej chwili zapraszamy mieszkańców tych ośrodków na dwa wydarzenia.
Jak się promuje Toruń w Polsce? Przekonał się o tym nasz Czytelnik, który w weekend przejeżdżał przez Olsztyn. Na jednym z ruchliwych skrzyżowań - w okolicach ul. Sikorskiego i Obrońców Tobruku - zauważył billboard z plakatem promującym dwie najważniejsze sierpniowe imprezy odbywające się w Toruniu - Bella Skyway Festival i Festiwal Wisły 2017.
- W Olsztynie widziałem jeszcze dwa billboardy w atrakcyjnych miejscach, które promują Toruń - przyznaje nasz Czytelnik. - To dobry pomysł. Może i te plakaty jakoś specjalnie się nie prezentują. Ale kierunek jest dobry.
Jak ustaliliśmy w magistracie, Toruń ma łącznie 51 billboardów (49 o powierzchni 11 m kw. i dwa o powierzchni 18 m kw.), na których prowadzi kampanię promocyjną od początku maja do końca września 2017 r. Ekspozycja wymieniana jest na początku każdego miesiąca. Poniżej wcześniejsze plakaty, które były eksponowane na billboardach:
Promujemy się w 10 ośrodkach: Gdańsk (osiem billboardów), Gdynia (cztery), Łódź (osiem), Poznań (dziewięć), Olsztyn (sześć), Płock (cztery), Bydgoszcz (pięć), Włocławek (trzy), Grudziądz (dwa), Inowrocław (dwa). Jak podkreślają urzędnicy, są to miasta z Kujawsko-Pomorskiego i województw sąsiadujących (bez Warszawy), z których najłatwiej dotrzeć i z których najczęściej przyjeżdżają do nas goście.
Kampanię realizuje Stroer Media. W sumie miasto zapłaci za nią ponad 183 tys. zł.
Cool16:38, 07.08.2017
4 1
Bardzo dobry pomysł z tymi plakatami! 16:38, 07.08.2017
Toruniak10:45, 08.08.2017
3 0
SZKODA TYLKO ŻE W TORUNI NIEWIELE SŁYCHAĆ O IMPREZACH. A JEŻELI JUŻ TO PO ZAKOŃCZENIU. 10:45, 08.08.2017