Zamknij

Specjalista do spraw organizacji inwestycji i rozwoju sprzedaży

Nr oferty: StPr/24/0576Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: obsługa klienta inwestycyjnego, obsługa firm wykonawczych realizujących inwestycje na terenie Polski, sprzedaż produktów wyposażenia wnętrz i przestrzeni publicznych, proponowanie całościowych usług wraz z projektowaniem, wytyczeniem miejsc dla danych produktów, tworzenie prezentacji, współpraca z architektami, prezentacja produktów podczas spotkań warsztatowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 do 4 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: umiejętność zrozumienia potrzeb, organizacji, szukania rozwiązań
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
      Osoba do kontaktu: Ewa Świerczewska
      Numer telefonu: 566580207
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: cv
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      - sprawdzanie stanu technicznego maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu punktu ślusarskiego; - umiejętne posługiwanie się przydzielonym sprzętem; - wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; - współuczestniczenie w naprawach bieżących sprzętu
      StPr/24/0701
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 do 4 700 PLN

      Usuwanie awarii w sieci teleinformatycznej. Wykonywanie instalacji IT, montaż i uruchomienie urządzeń teleinformatycznychi okablowania sieciowego IT.
      StPr/24/0700
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 do 5 500 PLN

      szycie lekkiej odzieży mundurowej operacjami Miejsce pracy: Toruń, ul. Skierniewicka 1-3
      StPr/24/0709
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 5 500 PLN

      nadzór nad produkcją odzieży Miejsce pracy: Toruń, ul. Skierniewicka 1-3
      StPr/24/0708
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN

      - biegła znajomość rysunku technicznego - obsługa tokarek konwencjonalnych - obsługa frezarek uniwersalnych - praktyczna umiejętność obsługi urządzeń pomiarowych - doświadczenie zawodowe
      StPr/24/0707
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      wykonywanie prac ślusarskich przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
      StPr/24/0706
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 5 055 PLN

      prace spawalnicze przy produkcji maszyn, urządzeń i konstrukcji metalowych dla branży spożywczej
      StPr/24/0705
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 5 830 PLN

      projektowanie maszyn i urządzeń dla branży mięsnej, przygotowanie dokumentacji produkcyjnej, wykonywanie obliczeń wytrzymałościowych, optymalizacja i modernizacja istniejących rozwiązań konstrukcyjnych systemów projektowania CAD 2D i 3D
      StPr/24/0704
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 5 500 PLN

      • obsługa prasy krawędziowej • obsługa gilotyny • obsługa przyrządów pomiarowych • realizacja przyjętych harmonogramów produkcyjnych • dbanie o sprzęt, wysoką jakość oraz przestrzeganie zasad BHP • kontrola jakości wyprodukowanych elementów
      StPr/24/0702
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 5 055 PLN

      1)pozyskiwanie informacji potrzebnych do tworzenia i aktualizowania bazy danych o twórcach akt, 2)prowadzenie i aktualizowanie teczek nadzoru dla jednostek organizacyjnych objętych nadzorem archiwalnym oraz skanowanie rzeczowych wykazów akt kompletowanych w teczkach nadzoru dla potrzeb bieżącej pracy Sekcji, 3)prowadzenie i bieżąca aktualizacja Rejestru zezwoleń na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznym podziałem nadzorowanych jednostek organizacyjnych, 4)opiniowanie jednolitych rzeczowych wykazów akt, opracowanych przez jednostki organizacyjne objęte nadzorem archiwalnym, 5)analizowanie i uzgadnianie dokumentów związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oraz przygotowywanie zezwoleń na zniszczenie dokumentacji dla jednostek
      StPr/24/0698
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 5 060 PLN